اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

بخش عمده‌ای از مصوبات سفر رهبری به کنگان محقق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: بخش عمده‌ای از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان محقق و مابقی در حال انجام است که این مهم چرخ توسعه شهرستان را شتابان خواهد کرد.

بخش عمده‌ای از مصوبات سفر رهبری به کنگان محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در همایش بسیجیان عاشورایی در کنگان اظهار داشت: کنگان از نقاط مهم در اقتصاد و صنعت کشور است و توجه به زیرساخت‌های این شهرستان اهمیتی ویژه دارد.

وی افزود: در دولت نهم و دهم اقدامات مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های شهرستان انجام شده و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

فرماندار کنگان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان به تحولات مهم در توسعه شهرستان اشاره و گفت: بخش عمده‌ای از مصوبات سفر حضرت آقا به شهرستان محقق و مابقی در حال انجام است که این مهم چرخ توسعه شهرستان را شتابان خواهد کرد.

یزدان‌شناس در ادامه به وحدت و همدلی شیعه و سنی اشاره و خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز وحدت و همدلی در این شهرستان مثال‌زدنی است.

وی یادآور شد: در کنگان با تلاش مسئولان هم‌اکنون بیش از 200 پروژه مهم و زیرساختی در دست اجراست که امیدوار هستیم با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

فرماندار کنگان اذعان داشت: امروز کنگان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد رشد و پیشرفت در تمام حوزه‌ها در شهرستان هستیم.

یزدان‌شناس بیان کرد: مردم نیازمند توجه بیشتر هستند و باید امکانات رفاهی و بهداشتی و درمانی را برایشان فراهم کرد و مردم نباید در مضیقه باشند.

وی خاطرنشان کرد: کنگان میزبان پروژه‌های بزرگ صنعت نفت و گاز است و بدون تردید توسعه همه جانبه شهرستان امری لازم است.

انتهای پیام/2451/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول