اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه قزوین:

سفر رهبر انقلاب به قزوین منشأ برکات بود

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان قزوین گفت: سفر مقام معظم رهبری به قزوین موجب توسعه و پیشرفت این استان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، تفریحی و رفاهی شده که تاکنون ادامه دارد.

سفر رهبر انقلاب به قزوین منشأ برکات بود

حجت‌الاسلام علی عباسی امروز به مناسبت سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به هر استانی برکات بسیاری از جمله ارتقا آرامش روحی و روانی برای اقشار مختلف جامعه دارد، اظهار داشت: مردم چند روز قبل از آمدن رهبر فرزانه انقلاب به استانشان با شور و شعف آماده استقبال ‌شدند تا از جان و دل به ایشان خوش‌آمدگویی ‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نائب امام زمان هستند، ادامه داد: اقشار مختلف جامعه در هر زمینه‌ای گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستند تا بتوانند با کسب رضایت ایشان، رضایت امام عصر (عج) و خداوند متعال را به دست آورند.

این مسئول با بیان اینکه سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان قزوین برکات بسیاری را برای مردم به همراه داشته، خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌های نیمه تمام عمرانی که دولت نتوانسته بود عملیات اجرایی این طرح‌ها را به اتمام برساند با سفر رهبر فرزانه انقلاب به این استان این پروژه‌ها با تخصیص اعتبارات مربوطه به اتمام رسید.

عباسی با اشاره به اینکه احداث برخی پروژه‌های عمرانی از جمله بیمارستان و سالن‌های ورزشی در استان قزوین مورد نیاز مردم بوده است،‌ اضافه کرد: به برکت سفر مقام معظم رهبری به این استان عملیات اجرایی این پروژه‌ها به اتمام رسیده تا با تحقق این امر نیازهای فرهنگی، رفاهی و تفریحی آنان برطرف شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: مقام معظم رهبری با تخصیص اعتبارهای ویژه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استان قزوین زمینه شادی و نشاط را در بین مردم این استان ارتقا داده اند.

وی با بیان اینکه دشت قزوین از جمله مهم‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان قزوین بوده، ابراز داشت: با سفر رهبر فرزانه انقلاب به این استان این پروژه مورد توجه ایشان قرار و اقدامات لازم برای رفع مشکلات این طرح صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه با سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین مردم این استان مشکلات و دل‌نوشته‌های خودشان را با نوشتن‌نامه به ایشان مطرح کردند، عنوان کرد: برخی از این نامه‌ها که نیاز به کمک‌های فوری برای حل مشکلاتشان بود ایشان با دادن دستورات لازم این مشکلات را برطرف کردند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اینکه علما،‌ روحانیون و مجتهدان بسیاری از جمله حاج شیخ هاشم قلعه‌ای و شیخ مجتبی قزوینی در استان قزوین پرورش و تربیت یافته‌اند، گفت: وجود چنین علمایی در این استان بیانگر پیشینه علمی استان قزوین است که مقام معظم رهبری در سفرشان به این مطلب اشاره کردند.

عباسی با بیان اینکه شهدا،‌ رزمندگان و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس از ارزش‌های دین اسلام دفاع کردند، متذکر شد: مردم استان قزوین نیز در این جنگ تحمیلی از این ارزش‌ها دفاع کردند که این نشان‌ دهنده حضور مردم این استان در صحنه‌های مبارزه علیه باطل است که در هر لحظه برای دفاع از کشورشان آماده جان‌فشانی هستند.

وی اذعان داشت: شهید آزاده سیدعلی‌اکبر ابوترابی، سرلشگر شهید بابایی و شهید رجایی از شخصیت‌های بزرگ و کم‌نظیر در کشور هستند که در استان قزوین پرورش و رشد یافتند که این امر موجب بالندگی و افتخار مردم این استان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

انتهای پیام/77009/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول