اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای دستگاه‌های نظارتی خراسان‌شمالی تاکید شد

نظارت جدی بر اجرایی‌شدن مصوبات سفر رهبری به خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: اعضای شورای دستگاه‌های نظارتی استان خراسان‌شمالی بر نظارت و پی‌گیری جدی بر اجرایی‌شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان تاکید کردند.

نظارت جدی بر اجرایی‌شدن مصوبات سفر رهبری به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان خراسان‌شمالی، شورای دستگاه‌های نظارتی استان در نخستین جلسه پس از سفر مقام معظم رهبری و بیستمین نشست خود بر تقویت نظارت برای عملی شدن مصوبات سفر اخیر مقام معظم رهبری به استان تاکید کردند.

طی این جلسه مقرر شد که دستگاه‌های نظارتی استان با حساسیتی ویژه نحوه اجرای مصوبات این سفر را رصد و پیگیری کنند.

همچنین اعضای شرکت کننده در این نشست ضمن بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص کیفیت و آثار برگزاری همایش ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در استان، برگزاری این همایش را گامی به جلو و تأثیرگذار در راستای توسعه سلامت نظام اداری در سطح استان ارزیابی کردند.

شورای دستگاه‌های نظارتی استان‌ها بر اساس ماده 221 قانون برنامه پنجم توسعه با حضور مدیران کل بازرسی، اطلاعات، دیوان محاسبات، دادستان مرکز استان  و معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری تشکیل می‌شود.

به گزارش فارس، در استان خراسان‌شمالی نیز این شورا از سال 1389 آغاز به کار کرده و دبیرخانه آن در اداره کل بازرسی استان مستقر است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول