اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

تسریع در پروژه‌های سفر رهبری در کنگان ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: تسریع در پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در کنگان ضروری است.

تسریع در پروژه‌های سفر رهبری در کنگان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: توجه به مسایل و مشکلات بهداشتی مردم اهمیت زیادی دارد و در شهرستان کنگان تأکید زیادی بر این مسئله داریم.

وی افزود: مراکز و خانه‌های بهداشتی و درمانی کنگان با نظارت مسئولان بهداشتی در امر خدمات‌رسانی تلاش زیادی دارند و البته با وجود کمبودهای موجود، برای رضایت خاطر مردم و بیماران اقدامات خوبی انجام گرفته است.

فرماندار کنگان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان شهرستان، خواستار استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان شد.

یزدان‌شناس بر لزوم راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در کنگان تأکید کرد و گفت: این مهم یکی از نیازهای اولیه این شهرستان است و امیدواریم به زودی شاهد راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در کنگان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری کنگان برای راه‌اندازی این داروخانه همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام خواهد داد.

فرماندار کنگان همچنین بر انجام سریع پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در بخش بهداشت و درمان این شهرستان تأکید کرد.

یزدان‌شناس اذعان داشت: اجرای طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در شهرستان اهمیت زیادی دارد به ویژه در حوزه بهداشت و درمان باید تلاش بیشتر و موثرتری انجام شود.

وی افزود: همه مسئولان ارشد استان و شهرستان با همدلی و تلاش مضاعف برای اجرای این پروژه‌ها همت دارند و به فضل خدا در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها باشیم.

انتهای پیام/2451/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول