اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان:

مهندسی فرهنگی جامعه با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: مهندسی فرهنگی و اجتماعی جامعه با وحدت و افزایش ارتباط حوزه و دانشگاه صورت می‌گیرد.

مهندسی فرهنگی جامعه با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می‌شود

علی رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه از ضروریات جامعه امروز محسوب می‌شود، که باید این وحدت روز به روز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه متخصصان علمی کشور باید در حوزه حضور جدی داشته باشند، افزود: باید حوزویان نیز مهندسی فرهنگی و اجتماعی جامعه را در کنار دانشگاه به عهده بگیرند.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان بر ضرورت حضور جدی دانشگاه در کنار حوزه تاکید کرد و افزود: باید برای پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف این دو نهاد تاثیرگذار در کنار هم قرار گیرند.

وی بررسی نقاط ضعف و قوت وحدت حوزه و دانشگاه را ضروری دانست و افزود: با بررسی نقاط ضعف و قوت توسعه مطلوبتر جامعه حاصل می‌شود.

رمضانی حذف دیدگاه‌های مبهم را از ضروریات افزایش وحدت حوزه و دانشگاه اعلام کرد و گفت: باید ابهاماتی که در ارتباط حوزه و دانشگاه وجود دارد، حل شود.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را موجب ارائه راهکارهای جدید مدیریتی برای کشور دانست و گفت: این اتحاد و همدلی موجب مدیریت مطلوب جامعه می‌شود.

*تبادل نظر بین حوزه و دانشگاه موجب توسعه جامعه می‌شود

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: تبادل افکار و اندیشه‌های حوزه و دانشگاه موجب هموار شدن مسیر جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به نخبگان حوزوی و دانشگاهی موجب ارائه راهکارهای پیشرفت و توسعه جامعه می‌شود، تصریح کرد: باید حضور دانشگاه در حوزه و حوزه در دانشگاه برای ادامه فعالیت‌های جامعه افزایش یابد.

انتهای پیام/73003/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول