اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه هنری خراسان‌جنوبی خبر داد

تولید نرم‌افزار تنهاترین سردار در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری خراسان‌جنوبی از تولید نرم‌افزار تنهاترین سردار پیرامون زندگی امام حسن مجتبی(ع) در استان خبر داد.

تولید نرم‌افزار تنهاترین سردار در خراسان‌جنوبی

مهدی حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در راستای تولید این نرم‌افزار، نرم‌افزار 33 روز و ده‌ها دقیقه انیمیشن نیز تولید شده است.

وی با بیان اینکه سوگواره 72 راوی آسمان در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری در استان در 11 و 12 دی‌ماه سال جاری است.

مدیر حوزه هنری خراسان‌جنوبی به سایر جشنواره‌های استانی حوزه هنری اشاره کرد و افزود: جشنواره جایزه ادبی ابن‌حسام خوسفی نیز در دستور کار است.

حبیبی با بیان اینکه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور نیز در استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: همایش امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی، شرکت در جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی و کسب دو مقام ملی از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان است.

وی به تولیدات این مجموعه اشاره کرد و گفت: ساخت مستند زندگی شهید ناصری از اهم تولیدات حوزه هنری استان است.

مدیر حوزه هنری خراسان‌جنوبی از تولید 640 دقیقه مستند پیرامون موضوعات دفاع مقدس، مفاخر استان و موضوعات دینی و اجتماعی در سال جاری در این استان خبر داد.

حبیبی اضافه کرد: چاپ سه مجموعه شعر و چاپ و انتشار نخستین کتاب عکس خراسان‌جنوبی از دیگر تولیدات حوزه هنری استان محسوب می‌شود.

وی از انتشار کتاب دستان‌ها و داستان‌ها در استان خبر داد و افزود: چاپ انجمن شعر خاوران و انتشار پنج جلد دانشنامه فرهنگ و تمدن استان نیز از دیگر تولیدات است.

مدیر حوزه هنری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قطعات موسیقی با موضوعات بیداری اسلامی و فرهنگ مقاومت در این استان تولید می‌شود، تصریح کرد: تولید آلبوم ربنا و بانگ‌های شب‌شکن و امام رضا(ع) نیز از مجموعه تولیدات حوزه هنری استان در زمینه موسیقی است.

حبیبی به راه‌اندازی خانه‌های هنری اشاره کرد و گفت: عصر سه‌شنبه هر هفته عصر شعری با حضور شاعران در سطح استان برگزار می‌شود.

وی از نشست ماهانه نقد و کتاب خبر داد و افزود: اکران نقد و انیمیشن در چهارشنبه هر هفته و اکران نقد و مستند در شنبه هر هفته برگزار می‌شود که این موارد از اهم برنامه‌‌های هفتگی این نهاد است.

انتهای پیام/69002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول