اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی2 هفته آینده؛

استودیو حوزه هنری خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری خراسان جنوبی از افتتاح استودیو صدا و تصویر حوزه هنری استان طی دو هفته آینده در شهرستان بیرجند خبر داد.

استودیو حوزه هنری خراسان جنوبی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی حبیبی صبح امروز در جمع مسئولان استان اظهار داشت: این مرکز تخصصی صدا و تصویر با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تولید آثار سمعی و بصری، نمایش‌های رادیویی، گفت‌وگوها، تولید موسیقی و انجام صداگذاری در آثار سینمایی و انیمیشن را از مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه برشمرد.
مدیر حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: این مجموعه از جدیدترین امکانات تصویربرداری و صدابرداری برخوردار است که بنا به نیاز استان این مرکز راه‌اندازی می‌شود.
حبیبی افزود: این مرکز ضمن سرویس‌دهی تولید آثار سمعی و بصری نیازهای حوزه هنری استان را برطرف می‌کند.
وی با بیان اینکه یک سوم اعتبار این مجموعه را تهیه کردیم، گفت: مابقی اعتبار این مجموعه مساعدت و کمک مسئولان را می‌طلبد.
مدیر حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه استودیو صدا در مجموعه‌ای به مساحت 24 متر مربع است، ادامه داد: استودیو تصویر نیز در فضایی به مساحت 60 متر مربع آماده بهره‌برداری است.
حبیبی از چاپ و تألیف چند مجموعه شعر و داستان در شهریورماه جاری خبر داد و اظهار داشت: در این حوزه سه مجموعه شعر، یک مجموعه داستان کوتاه و دو مجموعه عکس از آثار تاریخی بیرجند از آثار نویسندگان جوان استان است که رونمایی می‌شود.
وی با بیان اینکه مراحل صفحه‌آرایی این مجموعه‌ها به اتمام رسیده است، تصریح کرد: این آثار پس از مراحل چاپ شهریورماه رونمایی می‌شود.
مدیرحوزه هنری خراسان جنوبی از اعزام نخستین گروه از هنرمندان خراسان جنوبی به عتبات عالیات در شهریور ماه خبر داد و گفت: نخستین گروه از هنرمندان استان 21 شهریور ماه در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
حبیبی از اهدای تعدادی از آثار تجسمی تولید شده در استان به موزه امام علی (ع) در این سفر خبر داد و خاطرنشان کرد: این گونه سفرها زمینه بروز آثار مطلوب جامعه با فضای دینی را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول