اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 2,6 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جمع‌آوری 2 میلیارد و 600 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری خبر داد.

جمع‌آوری 2,6 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان

عیسی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان بر اساس طرح‌های مشارکتی اجرایی توسط این نهاد بوده است، اضافه کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خانه صرفاً به منظور جمع‌آوری مبالغی به صورت نقدی و یا غیر نقدی نبوده و یکی از اهداف مهمی که در جذب مشارکت خیرین مورد توجه است، ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در بین همشهریان است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به مشارکت مطلوب مردم استان در طرح‌های اجرایی کمیته امداد و کمک به خانواده‌های نیازمند از طریق مراجعه به خانه انفاق افزود: یکی از مسائل مهمی که موجب مشارکت بیشتر مردم در طرح‌های اجرایی کمیته امداد می‌شود، اعتمادی است که مردم نسبت به این نهاد و طرح های اجرایی آن دارند.

لازم به ذکر است، به گفته مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری قریب به 24 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح آزادسازی زندانیان جمع‌آوری شده است.

همچنین در بخش فطریه عام نیز مبلغ 48 میلیون ریال و فطریه سهم سادات نیز 3 میلیون و 136 هزار ریال در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان و در هشت ماهه امسال جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری مبلغ 39 میلیون و 285 هزار ریال در قالب کفارات عمد و غیر عمد و همچنین 29 میلیون و 744 هزار ریال در قالب صدقات نیز از دیگر کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان در هشت ماهه امسال است.

گفتنی است، در هشت ماهه سال‌جاری در مجموع مبلغ 2 میلیارد و 600 میلیون و 935 هزار و 450 ریال کمک مردمی در خانه انفاق جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/73005/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول