اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد فارس:

13 هزار مددجوی فارس بیمه شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: از سوی صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری، 13 هزار و 345 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس زیر پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفته‌اند.

13 هزار مددجوی فارس بیمه شده‌اند

عباس شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با پرداخت حق بیمه از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، مددجویان از مزایای بیمه‌های درمان، پیری، ازکارافتادگی و مستمری برخوردار می‌شوند.

وی افزود: این نهاد مردمی برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبتنی بر سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، توانمندسازی، کارآفرینی و تحکیم نهاد خانواده را برای گروه‌های هدف اجرایی کرده است.

شکری با اشاره به اینکه حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره)فارس به عنوان بازوی اجرایی این نهاد با تلاش و جدیت درصدد تحقق 100 درصدی توسعه بیمه‌های اجتماعی بین مددجویان واجد شرایط است، افزود: شناسایی و ارائه اطلاعات مددجویان بیمه اجتماعی به تفکیک زنان سرپرست خانوار ساکن در مناطق شهری که سن آنان حداکثر 50 سال تمام است، همچنین مردان و زنان مجری طرح‌های اشتغال و ساکن در روستاها و مناطق عشایرنشین مشمول این طرح هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس تصریح کرد: تهیه و به روزرسانی بانک اطلاعاتی مددجویان حوزه حمایت و توانمندسازی کمیته‌های امداد هر شهرستان از دیگر فعالیت‌های این نهاد مردمی است.

شکری ابراز داشت: سهمیه اختصاص داده شده به بیمه اجتماعی، تا پایان سال جاری 19 هزار و 200 مددجو بوده، که از این تعداد، 9 هزار و 300 زن سرپرست خانوار و 9 هزار و 100 نفر از مشمولان طرح‌های اشتغال و خودکفایی در سامانه توسعه بیمه‌های اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/2448/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول