اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 127 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 127 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد.

پرداخت 127 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای آسان‌سازی موضوع ازدواج اقدام به پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان این نهاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان به مناسبت‌های مختلف در طول سال صورت می‌گیرد، اضافه کرد: آبانماه سال جاری به 15 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان کمک هزینه ازدواج پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان ادامه داد: از تعداد کمک هزینه‌های پرداخت شده، 12 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه، دو مورد هدیه ازدواج و یک مورد نیز کمک هزینه خرید جهیزیه به غیر مددجویان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط کمیته امداد زنجان افزود: یکی از دوره‌های آموزشی که به صورت مستمر توسط کمیته امداد برگزار می‌شود، دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج است.

نجفی ادامه داد: دوره‌های آموزشی ازدواج مددجویان قبل از پرداخت کمک هزینه‌های ازدواج به آنها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج ارتقای سطح آگاهی مددجویان در مسائل زناشویی است، اضافه کرد: دوره‌های قبل از ازدواج این نهاد با حضور مشاوران دینی و مشاور خانواده برگزار می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان افزود: در دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج موضوعات مختلفی همچون نحوه برخورد با مشکلات در زندگی، نحوه مدیریت اقتصادی زندگی و همچنین نحوه رفتار صحیح زن و شوهر با یکدیگر به مددجویان آموزش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج تاثیر توکل و اطمینان به خدا در زندگی به مددجویان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول