اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان بویین زهرا:

بیکاری مهم‌ترین مشکل مددجویان پس از آزادی است

خبرگزاری فارس: رئیس زندان شهرستان بویین زهرا گفت: بیکاری مهم‌ترین معضل مددجویان پس از تحمل حبس است و در این راستا باید فرصت‌های شغلی از سوی مسئولان و صاحبان صنایع برای آنها ایجاد شود.

بیکاری مهم‌ترین مشکل مددجویان پس از آزادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، ابوالفضل حسینی مرادآبادی اظهار کرد: در سال جاری 30 نفر از مددجویان این زندان موفق به اخذ گواهینامه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای شدند.

رئیس زندان شهرستان بویین زهرا افزود: این تعداد مددجو با شرکت در رشته‌های اسکلت‌سازی ساختمان، جوشکاری و مهارت‌های عمران گواهینامه آموزشی دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از زندانیان به دلیل مسائل مهریه، دیه و یا اختلافات مالی در زندان هستند، بیان کرد: اگر فرصت شغلی پس از آزادی برای مددجویان فراهم شود آسیب‌های اجتماعی نیز کم‌تر می‌شود.

مرادآبادی تصریح کرد: تمام تلاش‌ها بر این است تا با استفاده از منابع موجود فرصت‌های شغلی بیشتری برای مددجویان ایجاد شود.

رئیس زندان شهرستان بویین زهرا ادامه داد: ایجاد اشتغال و برگزاری کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت مددجویان بسیار تأثیرگذار است و مددجویان می‌توانند در دوران تحمل کیفر از این فضای آموزشی و بازپروری نهایت بهره‌وری را داشته باشند.

وی از مسئولان مرتبط با اشتغال و حرفه‌آموزی استان قزوین خواست تا نهایت همکاری و مساعدت خود را در ایجاد اشتغال و برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای در این مرکز داشته باشند.

انتهای پیام/2667/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول