اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد

مددجویان چرامی آموزش مشاوره حقوقی دیدند

خبرگزاری فارس: همایش مشاور حقوقی کمیته امداد امام خمینی چرام با حضور 100 مددجوی این نهاد برگزار شد.

مددجویان چرامی آموزش مشاوره حقوقی دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید علی‌حسن مظاهری عصر امروز در همایش مشاور حقوقی کمیته امداد امام خمینی چرام که با حضور 100 مددجوی این نهاد، رئیس کمیته امداد شهرستان، کارشناس حقوق کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین محلی در مسجد امام علی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص مشاوره خانواده اقدامات زیادی از سوی کمیته امداد شهرستان چرام صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد چرام گفت: ارائه خدمات، راهنمایی و مشاوره فردی به مراجعین دارای مشکلات رفتاری، شخصیتی، روحی و روانی از جمله خدمات کمیته امداد چرام است.

مظاهری با اشاره به خدمات این نهاد در حوزه مشاوره فرزندان در حال تحصیل مددجوی تحت حمایت گفت: ارائه مشاوره و راهنمایی گروهی به مددجویان در زمینه هدایت تحصیلی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاور خانواده و مشاور شغلی از اقدامات این نهاد انقلابی در جهت خدمت‌رسانی به مددجویان است.

وی مشاوره فردی به همسران جوان در زمینه بهداشت و تنظیم خانواده، آداب همسرداری و حقوق متقابل زوجین را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان چرام 2 هزار و 665 نفر هستند، متذکر شد: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون 33 خانوار مددجو برای ارائه تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی با مبلغ 163 میلیون تومان به بانک‌های عامل این شهرستان معرفی شدند.

در ادامه عیدی دانش‌آموز کارشناس حقوق کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره فردی به مراجعین دارای مشکلات روحی و روانی، خدمات راهنمایی به دانش‌آموزان در زمینه روش‌های صحیح مطالعه و آداب همسرداری را از جمله خدمات مشاوره‌ای این نهاد انقلابی به مددجویان اعلام کرد.

انتهای پیام/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول