اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی کشور

ووشوکاران قزوین 12 نشان را از آن خود کردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان قزوین از کسب دوازده نشان رنگارنگ رقابت‌های قهرمانی کشور توسط ووشوکاران این استان خبر داد.

ووشوکاران قزوین 12 نشان را از آن خود کردند

علی تنباکوساز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تیم ووشو سبک شائولین‌لوهان استان قزوین در جریان برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور که با حضور 320 ووشوکار از 20 این استان کشور در چهار رده‌سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی استان قزوین برگزار شد، موفق شد 12 نشان این رقابت‌ها را از آن خود کند.

این مسئول افزود: ووشوکاران این استان در این مسابقات پنج نشان قهرمانی، شش عنوان نایب قهرمانی و یک عنوان سومی را به دست آوردند.

تنباکوساز با اشاره به برگزاری هفته سوم لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور گفت: تیم ووشو زرین قزوین در این هفته از مسابقات موفق شد نمایش خوبی از خود نشان داده و حریف خود را مغلوب کند.

وی یادآور شد: تیم ووشو زرین قزوین در جریان هفته سوم لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم خراسان‌ رضوی قرار گرفت و در پایان توانست با نتیجه شش بر چهار این تیم را شکست دهد.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین عنوان کرد: تیم ووشو زرین قزوین با این نتیجه با دو پیروزی و یک تساوی با شش امتیاز و تنها به علت تفاضل امتیاز کمتر نسبت به تیم ووشو دورود لرستان در مکان دوم جدول گروه نخست این مسابقات قرار گرفت.

تنباکوساز افزود: تیم ووشو زرین قزوین در هفته‌های اول و دوم مسابقات لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور تیم هیئت ووشو کرمانشاه را با نتیجه هشت بر صفر شکست داده بود و مقابل تیم مقاومت تهران به نتیجه تساوی پنج بر پنج رضایت داد.

این مسئول تأکید کرد: دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت و به طور متمرکز در آکادمی ووشو تهران برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه ووشو در استان قزوین در سال‌های اخیر رو به پیشرفت بوده، اذعان داشت: ورزشکاران این رشته ورزشی روند رو به رشدی را از خود در سال‌های اخیر و در جریان مسابقات قهرمانی کشور به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول