اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول ووشو کشور

ووشوکاران قم به مصاف ایلام و خراسان رضوی می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو استان قم از جدال ووشوکاران قمی با حریفان پرقدرت خود در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.

ووشوکاران قم به مصاف ایلام و خراسان رضوی می‌روند

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون ووشو کشورمان پیکارهای هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت دومین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ووشوی قم امسال برای دومین دوره متوالی در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد و با توجه به برخورداری از ووشوکار جوان و آینده‌دار و همچنین نفرات با تجربه از بخت زیادی برای موفقیت در صعود به لیگ برتر برخوردار خواهد بود.

دبیر هیئت ووشو استان قم افزود: سال گذشته برای نخستین بار به ابتکار فدراسیون ووشو کشورمان مسابقات لیگ دسته یک ووشو مردان باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده در آن که از استان‌هایی نظیر قم، کردستان و مرکزی بودند در تلاش برای راهیابی به لیگ برتر ووشو مردان باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: شاید اگر اتفاقات هفته پایانی لیگ فصل قبل رخ نمی‌داد و هیئت ووشو استان قم مدیریتی صحیح و اصولی به خرج می‌داد، قم در آخرین هفته لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور قوی و مقتدر ظاهر شده و با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک راهی لیگ برتر می‌شد نه اینکه تنها در هفته پایانی صدرنشینی را از دست داده و از حضور لیگ برتر دور شود.

ادیب‌نژاد بیان کرد: ووشوکاران قمی سال گذشته نخستین بار حضور در لیگ دسته اول ووشو باشگاه‌های کشور را تجربه ‌کردند و خیره کننده و فراتر از انتظار ظاهر شدند به طوری که در طول 10 هفته برگزاری پیکارهای لیگ دسته اول کشور به مدت 9 هفته صدرنشین لیگ بودند.

وی یادآور شد: رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور از امروز آغاز شد و با افزایش تعداد تیم‌ها نسبت به سال قبل، 10 تیم به شکل دوره‌‌ای در دو گروه دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند که یکی از آنها تیم هیئت ووشو استان قم است.

دبیر هیئت ووشو استان قم افزود: نماینده هیئت ووشو استان قم که امسال برای دومین سال متوالی در لیگ دسته اول ووشو قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور حضور یافته است، در گام نخست نتیجه قابل توجهی کسب نکرد و با شکست هشت بر صفر مقابل تیم ووشو سپاه سلمان هیئت ووشو استان سیستان و بلوچستان به کار خود پایان داد.

وی عنوان داشت: با این حال امروز پیکارهای هفته‌های سوم و چهارم از نیم فصل نخست مسابقات دومین دوره لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و هیئت قم در دو مسابقه حساس به مصاف تیم‌های هیئت ایلام و هیئت خراسان رضوی خواهد رفت که امیدوارم با کسب نتایج خوب از این دو مسابقه حساس خارج شویم.

ادیب‌نژاد بیان کرد: امسال در گروه نخست تیم‌های هیئت ووشو قم، هیئت ایلام، خراسان رضوی، هیئت خوزستان و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و در گروه دوم تیم‌های هیئت ووشو کرمانشاه، هیئت هرمزگان، هیئت بوشهر، باشگاه پارسیان نجف‌آباد و هیئت ووشو استان سمنان قرار دارند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول