اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 34، 56 و 90 کیلوگرم

ووشوکاران قم به 3 مدال مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس سبک چانگ چوان ووشو استان قم از موفقیت ووشوکاران این سبک در کسب سه مدال طلا و برنز مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

ووشوکاران قم به 3 مدال مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند

ماشاءالله سیرجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های ووشو در سبک چانگ چوان با شرکت چهره‌های مطرح این رشته ورزشی برگزار شد و حاصل تلاش تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها کسب سه مدال خوش‌ رنگ طلا و برنز بود.

وی تصریح کرد: اهمیت این مدال‌ها این است که نفرات اعزامی قم چهره درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و این نشان‌دهنده توانمندی و استعداد ووشوکاران قمی است که قطعا در آینده‌ای نزدیک اگر بیش از پیش حمایت شوند حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

رئیس سبک چانگ چوان ووشو استان قم افزود: تیمی متشکل از 18 ووشوکار این سبک که از سبک‌های موفق ووشو قم به شمار می‌رود را به این دوره از مسابقات اعزام کردیم که تلاش آنها کسب سه نشان طلا و برنز را به ارمغان آورد.

وی خاطر نشان کرد: این تیم در اوزان مختلف رقابت‌های سبک چانگ چوان قهرمانی کشور حضور یافت و در نهایت در اوزان 34، 56 و 90 کیلوگرم موفق به کسب عنوان شد تا قم به عنوان یکی از تیم‌های موفق این دوره در کسب مدال معرفی شود.

سیرجانی که پیش از این نایب رئیس هیئت ووشو استان قم بوده است، همچنین در ادامه بیان داشت: در این رقابت‌ها در وزن منهای 34 کیلوگرم رده سنی نوجوانان محمدمعین اسلامی‌نیا با بروز توانمندی‌های خود در جایگاه سوم ایستاد و موفق به کسب نشان برنز شد.

وی اضافه کرد: تلاش سید محمدحسین حسینی ووشو کار رده سنی نوجوانان تیم اعزامی قم در وزن منهای 56 کیلوگرم این رقابت‌ها نیز موفقیت ارزنده‌ای به همراه داشت و طی آن ووشوکار قم مقام سوم و نشان برنز این دوره از پیکارها را به ارمغان آورد.

رئیس سبک چانگ چوان ووشو استان قم افزود: در وزن منهای 90 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان این پیکارها نیز مهدی کردارشاد با بهره‌گیری از قابلیت‌های فنی خود از سد تمام رقبا گذشت و به مقام قهرمانی دست یافت تا این ووشوکار ارزشمند نیز با ارائه بهترین نمایش خود ضمن نشان دادن استعدادها و توانمندی‌های ووشو قم، طلایی شود.

سیرجانی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در سالن 17 شهریور زرین شهر برگزار شد و خوشبختانه کارنامه موفقی از سوی تیم اعزامی سبک چانگ چوان قم به ثبت رسید و مقدمه خوبی برای تداوم موفقیت‌های ووشو قم بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول