اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ورزش

مراسم استقبال از ووشوکاران زنجانی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم استقبال از ووشوکار صاحب مدال برنز و دیگر ورزشکاران حاضر در مسابقات قهرمانی جهان با حضور مسئولان و خانواده‌های ووشوکاران برگزار شد.

مراسم استقبال از ووشوکاران زنجانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، از زنجان ووشوکاران زنجانی که به همراه تیم ملی عازم مسابقات جهانی ماکائو شده بودند، ظهر امروز با استقبال خانواده‌ها و مسئولان ورزش استان زنجان به زنجان بازگشتند.

جواد کرمی، محمد حسینی و امیر حسین سلطانی سه ورزشکاری بودند که به همراه تیم ملی ووشوی جوانان ایران به مسابقات جهانی ماکائو اعزام شده بودند.

جواد کرمی در مسابقات جهانی ماکائو موفق به کسب مدال برنز شد و محمد حسینی و امیر حسین سلطانی به ترتیب مقام‌های چهارم و پنجم را کسب کردند.

مسابقات جهانی جوانان جهان هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و دوره قبلی این مسابقات در شانگ‌های چین برگزار شده بود.

شایان ذکر است، رامین موحد نیا به عنوان سرمربی تیم ملی ساندا و غفار امانی هم به عنوان مربی تیم ملی ووشوی رشته تالو را در چهارمین دوره مسابقات جهانی ماکائو همراهی می‌کردند.

جواد کرمی در حاشیه مراسم استقبال از ووشوکاران عضو تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سطح بالای مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در ماکائو اظهار داشت: در این مسابقات با دو پیروزی و یک شکست موفق به کسب مدال برنز شده است.

وی که در وزن منهای 70 کیلوگرم عضو تیم ملی ووشو است، افزود: در مسابقات جهانی ماکائو از ورزشکار ویتنام شکست خورده و موفق به شکست ووشوکاران ترکیه و کره جنوبی شده است.

ووشو کار زنجانی که 16 سال دارد و به تازگی موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده سنی جوانان شده است، تصریح کرد: مسابقات ووشوی جوانان در طول چهار روز برگزار شد.

وی از فعالیت هفت ساله خود در ورزش ووشو خبر داد و اضافه کرد: مسابقات جهانی ماکائو نخستین تجربه وی در مسابقات بین‌المللی است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول