اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان ووشوی آسیا:

خرم‌دره قطب ووشوی کشور است/ امکانات زیرحرفه‌ای برای ووشوکاران حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: قهرمان مسابقات آسیایی 2012 ویتنام با بیان اینکه خرم‌دره قطب ووشوی کشور است، گفت: سطح ووشوی شهرستان خرم‌دره حرفه‌ای بوده ولی امکانات موجود در این شهر در سطح زیر حرفه‌ای است.

خرم‌دره قطب ووشوی کشور است/ امکانات زیرحرفه‌ای برای ووشوکاران حرفه‌ای

علی بختیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به مشکلات ورزش ووشو در این شهرستان اظهار داشت: امکانات ورزشی کافی برای ما ورزشکاران در این شهرستان وجود ندارد.

وی افزود: نبود پیست دو ومیدانی، نبود سکوی ووشو و نبود وسایل کمک ورزشی این رشته از مشکلات موجود محسوب می‌شود که مسئولان شهر باید توجه بیشتری به آنها داشته باشند.

قهرمان مسابقات آسیایی 2012 ویتنام در ادامه با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره قطب ووشوی کشور است، ابراز داشت: این مهم به گونه‌ای است که سال گذشته از 10 شرکت کننده در مسابقات انتخاب تیم ملی تعداد هشت نفر به تیم دعوت شده و چهار نفر آنها هم فیکس تیم ملی شدند.

وی تصریح کرد: سطح ووشوی شهرستان خرم‌دره حرفه‌ای بوده ولی امکانات موجود در این شهر در سطح زیر حرفه‌ای است و ورزشکاران فقط با کمک استاد و تلاش خود این عناوین را کسب می‌کنند.

بختیاری با بیان اینکه جایگاه ورزش ووشوی خرم‌دره در سطح کشور خودنمایی می‌کند، گفت: پیش‌بینی می‌کنم که در آینده‌ای نزدیک مدال‌های جهانی و آسیایی و المپیک آسیایی توسط نمایندگان این شهرستان کسب شود.

وی در ادامه با بیان اینکه با تلاش فدراسیون ووشو این ورزش مشکلاتی ندارد، عنوان داشت: در صورت وجود مشکل نیز بسیار جزئی بوده و به چشم نمی‌خورد.

این ورزشکار خرم‌دره‌ای با اشاره به عناوین کسب کرده خود خاطرنشان کرد: دو مدال نقره و سه مدال طلای انتخابی تیم ملی و همچنین دو مدال نقره و طلای المپیاد ایرانیان را کسب کرده‌ام.

بختیاری افزود: علاوه بر چندین مدال کشوری (سبکی)، یک مدال نقره مسابقات بین‌المللی جام پارس سال 2010 و همچنین مدال طلای مسابقات بین‌المللی جام پارس در سال  2012 را نیز کسب کرده‌ام.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول