اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر لاهیجان

ووشوکاران لاهیجانی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: ووشوکاران لاهیجان که موفق به کسب مقام سوم قهرمانی کشور و کاپ اخلاق شدند در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر تجلیل شدند.

ووشوکاران لاهیجانی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با تبریک افتخار‌آفرینی ووشوکاران لاهیجانی کسب مقام قهرمانی را افتخار بزرگی دانست و اظهار کرد: جوانان لاهیجانی شایسته قدردانی هستند.

جواد نجار تمیزکار، شناسایی و حمایت از استعدادهای ورزشی را یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانست و بر ضرورت توجه بیشتر به اقشار مختلف به ویژه جوانان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برخی از کارها جزو وظیفه ذاتی شهرداری است، افزود: اکنون تعداد زیادی از شهرداری‌های کشور در انجام وظیفه ذاتی خود مانده‌اند.

این مسئول، افتتاح پایانه بزرگ شهرداری لاهیجان، حفر چند حلقه چاه عمیق برای برطرف کردن مشکل زیست‌محیطی رودخانه شهر و خرید ساختمان ستادی شهرداری در ماه‌های اخیر را بسیار با ارزش خواند و ادامه داد: در حالی که لاهیجان از ترمینال و ساختمان شهرداری بی‌بهره بود شهردار این شهر با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر توانست ترمینال بزرگ مسافری را در مدت کوتاهی احداث و تقدیم شهروندان کند.

وی گفت: امیدواریم ساختمان ستادی شهرداری لاهیجان با زییایی خاصی که مد نظر شهردار است تا دهه فجر امسال به شهروندان هدیه داده شود.

حسین تشت‌سیمین مربی هیئت ووشوی لاهیجان نیز در جلسه مذکور با قدردانی از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر، کاپ اخلاق تیم ووشو را تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر کرد. 

در جلسه مذکور، حسین نوربخش، عقیل نوربخش، ابوالقاسم علیپور و پوریا دارابی از ورزشکاران هیئت ووشو لاهیجان که موفق به کسب مقام سوم قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی و دریافت کاپ اخلاق در شهریور امسال شده بودند تجلیل شدند.

همچنین حمید تشت‌سیمین سرپرست، کیومرث یاور رئیس و حسین تشت‌سیمین مربی تیم ووشو لاهیجان نیز در جلسه مذکور با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول