اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ووشوکار قهرمان زنجانی:

سالن اختصاصی به پیشرفت ووشوکاران کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: ووشوکار قهرمان زنجانی به راه‌اندازی سالن اختصاصی ووشو در زنجان اشاره کرد و گفت: احداث این سالن به پیشرفت ووشوکاران کمک شایان توجهی می‌کند.

سالن اختصاصی به پیشرفت ووشوکاران کمک می‌کند

محسن محمدسیفی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بهبود اوضاع ووشوی استان زنجان نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با اقدامات انجام شده وضعیت ووشوی استان زنجان به مراتب بهتر شده است.

وی با اشاره به احداث سالن اختصاصی برای ورزش ووشو در زنجان افزود: احداث این سالن موجب فراهم‌شدن امکان تمرینات اختصاصی برای همه ووشوکاران شده است.

قهرمان ووشوی جهان فراهم‌شدن امکان تمرینات منظم برای ورزشکاران را زمینه‌ساز حضور آنها در اردوهای تیم ملی عنوان کرد و گفت: حضور در اردوهای تیم ملی امکان کسب مدال‌های رنگارنگ بین‌المللی را برای ووشوکاران استان زنجان فراهم کرده است.

وی به ظرفیت‌های مناسب موجود در سطح استان زنجان برای ورزش ووشو اشاره کرد و گفت: سه سال است که ووشوکاران زنجان مقام نخست را در همه رده‌های سنی قهرمانی کشور کسب می‌کنند.

محمدسیفی به کار خوب مربیان فعال استان زنجان اشاره کرد و گفت: مربیانی چون رامین موحدنیا، غفار امانی و میثم امانی از مربیان فعال در سطح استان زنجان هستند که ورزشکاران خوبی را تربیت و به جامعه ورزش معرفی می‌کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد تعداد ووشوکاران زنجانی حاضر در اردوی تیم ملی تصریح کرد: ورودی ورزشکاران زنجانی به اردوی تیم ملی 10 نفر بوده است ولی در غربال‌گری صورت گرفته فقط دو نفر به همراه تیم ملی به مسابقات اعزام شدند.

قهرمان جهان حاصل حضور دو ووشوکار زنجانی در تیم ملی را کسب دو مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد و افزود: این دو مدال در وزن‌های منهای 56 و منهای 65 به دست آمد.

وی به دعوت خود و چند ووشوکار دیگر از ایران به مسابقات ستارگان جهان اشاره کرد و گفت: این دعوت به دنبال شرکت و قهرمانی در مسابقات جهانی ترکیه صورت گرفته است.

محمدسیفی، سجاد عباسی، حمیدرضا قلی‌پور و جواد آقایی به همراه خودش را ورزشکاران دعوت شده به مسابقات ستارگان جهان در چین عنوان کرد.

وی مهم‌ترین برنامه‌ ورزشی پیش روی خود را حضور در مسابقات بازی‌های آسیایی کره اعلام کرد و اضافه کرد: این بازی‌های در سال 2014 برگزار می‌شود.

ووشوکار قهرمان زنجانی به حضور ورزش‌های رزمی در بازی‌های آسیایی اشاره و اضافه کرد: ووشوکاران در دوره قبلی این مسابقات مقام‌های خوبی را کسب کردند.

وی به وضعیتش در ورزش ووشو اشاره کرد و گفت: فعلا در ورزش ووشو حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول