اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 85 و 90

ووشوکاران قمی در انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: دو ووشوکار قمی از امروز در پیکارهای انتخابی تیم ملی ووشو کشورمان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با حریفان خود پیکار می‌کنند.

ووشوکاران قمی در انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ووشو از جمله رشته‌های موفق رزمی در استان قم است که در کنار رشته‌هایی همچون کاراته، تکواندو، جودو و ورزش‌های رزمی در سال‌های اخیر توانسته مدال‌ها و افتخارات متعددی را برای ورزش استان به ارمغان بیاورد.

ووشو در هر دو رشته ساندا و تالو که یکی بخش مبارزه و دیگری بخش فرم این رشته ورزشی است، در سال‌های اخیر در قم علاقمندان زیادی داشته و قهرمانان نام‌آوری موفق به کسب عنوان و مدال از رقابت‌های مهم داخلی و همچنین پیکارهای برون مرزی اعم از قهرمانی آسیا، جهان و بین‌المللی این رشته هنری شده‌اند.

اکنون رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو کشورمان در راه است و ووشوکاران قمی قصد دارند با حضوری موفق در این پیکارها و موفقیت در جدال با حریفان، به پیراهن تیم ملی ووشو در مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست پیدا کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو کشورمان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو برای شناخت ترکیب تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات ووشو قهرمانی آسیا از امروز با شرکت چهره‌های مطرح کشور در اوزان مختلف برگزار می‌شود.

البته ووشوکاران مدعی عضویت در تیم ملی ووشو کشورمان علاوه بر اوزان مختلف بخش ساندا یا مبارزه، در فرم‌های مختلف بخش تالو نیز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شوند.

هیئت ووشو استان قم نیز دو ووشوکار را برای شرکت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو به فدراسیون معرفی کرده است که این ووشوکاران در اوزان منهای 85 و به اضافه 90 کیلوگرم برای عضویت در تیم ملی با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

در حالی که هیئت ووشو قم نماینده‌ای در بخش تالو رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو کشورمان ندارد، بر این اساس و با توجه به تصمیم‌گیری نهایی در هیئت ووشو استان قم، حسن ستوده نماینده اعزامی هیئت ووشو استان قم در وزن منفی 85 کیلوگرم خواهد بود در حالی که مهدی ادیب‌نژاد در این رقابت‌ها در وزن به اضافه 90 کیلوگرم بخش ساندا با حریفان خود مبارزه می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو کشورمان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات ووشو قهرمانی آسیا در شهر هوشی‌مینه کشور ویتنام از امروز یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه با حضور 76 ووشوکار مدعی از نقاط مختلف کشورمان در آکادمی فدراسیون ووشو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول