اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری خبر داد

بانوان ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در اصفهان به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری از شرکت بانوان ووشوکاران این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

بانوان ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در اصفهان به میدان می‌روند

فرشته بنی‌طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: توانمندی و استعداد موجود در ووشوکاران چهارمحال و بختیاری مستلزم توجه و حمایت بیش از گذشته مسئولان به این رشته ورزشی است.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای زیادی در این رشته ورزشی وجود دارد که این نیازمند توجه بیشتر مسئولان در فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جذب بیش از پیش جوانان به خانه ووشو در این استان است.

بنی‌طالبی با بیان اینکه این استان ووشوکاران ملی‌پوش زیادی را به تیم ملی در چند سال اخیر تحویل داده است، بیان داشت: اگر مسئولان استانی و کشوری به این رشته ورزشی در این استان توجه بیشتری در فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در نقاط مختلف استان داشته باشند در آینده شاهد درخشش بیشتر ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات استانی و کشوری خواهیم بود.

نایب‌رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسب قهرمانی‎‌های مختلف ووشوکاران این استان در رقابت‌های بین‌المللی گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی مطلوبی که از سوی هیئت ووشو این استان انجام می‌گیرد درخشش ورزشکاران این استان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بانوان ووشوکار چهارمحال و بختیاری خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌کنند، افزود: این مسابقات شهریورماه جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود.

بنی‌طالبی تصریح کرد: این مسابقات در سبک ساندا و تالو در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری با 25 ورزشکار و دو مربی و سرپرست در این مسابقات شرکت می‌کند.

نایب ‌رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بانوان ووشوکار این استان از مدت‌ها پیش تمرینات خود را در خانه ووشو این استان زیر نظر مربیان خود انجام داده‌اند و در حال حاضر از شرایط آمادگی مطلوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ووشوکاران این استان از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند، افزود: بانوان ووشوکار این استان برای شرکت در این مسابقات لحظه‌شماری می‌کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول