اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان خردادماه جاری

مسابقات استعدادیابی ووشوکاران چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات استعدادیابی ووشوکاران این استان در بخش ساندا در پایان خردادماه جاری خبر داد.

مسابقات استعدادیابی ووشوکاران چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

اسماعیل کاویانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور با تیم‌هایی از سراسر کشور از تاریخ 28 اردیبهشت در اصفهان آغاز شده بود روز گذشته به پایان رسید و تیم استان توانست مقام نخست این مسابقات را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه تیم استان در دو بخش ساندا و تالو در این مسابقات شرکت کرده بود، گفت: ورزشکاران استان موفق شدند در مجموع 20 مدال رنگارنگ را در این مسابقات به دست آورند.

کاویانی با اشاره به شرکت 15 ورزشکار استان در این مسابقات، اضافه کرد: در بخش تالو 12 مدال طلا توسط مهدی مختارپور، سهیل محمودی، طاها بدیهی، هادی ابراهیمیان و علیرضا کریمی‌پور به دست آمد، همچنین سه مدال نقره امید صالحیان و آرمان مختارپور از دیگر موفقیت‌های ورزشکاران این استان در بخش تالو است.

رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری با اشاره به نتیجه تلاش‌های تکواندوکاران این استان در بخش ساندا، گفت: کسب سه مدال طلا از سوی عادل نجفی، محمد غفاری و سجاد موسوی و دو مدال نقره از سوی جمال موسوی و محمد بویری و سه مدال برنز محسن محمدی، محمد نجفی و بهنام حیدری کارنامه موفقیت‌آمیز سانداکاران این استان است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات استانی ووشو در پایان خردادماه جاری در این استان خبر داد و گفت: مسابقات آزاد ساندا برای استعدادیابی در این استان که برای نخستین بار است در بخش نوجوانان در سطح کشور برگزار می‎شود در پایان خردادماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.

کاویانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هشت نفر از ورزشکاران این استان در تیم نوجوانان و چهار ورزشکار از این استان در تیم بزرگسالان در عضویت تیم ملی ووشو کشور هستند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول