اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه سیمان ممتازان:

سلامت کارگران اولویت مهم کارخانه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه سیمان ممتازان کرمان گفت: سلامت کارگران کارخانه در درجه اول اهمیت اقدامات قرار دارد.

سلامت کارگران اولویت مهم کارخانه‌هاست

محمد ربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه سلامت کارگران کارخانه در درجه اول اهمیت اقدامات قرار دارد، اظهار داشت: چاپ ماهانه 400 بروشور حاوی پیام‌های بهداشتی و توزیع آن در بین کارکنان از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری و درمان در کارخانه سیمان ممتازان است.

وی افزود: به منظور سنجش میزان بازخورد این اقدام در پایان هر ماه سئوالاتی از بروشور مذکور مطرح و به کسانی که پاسخ‌های صحیح را ارسال کنند، جوایزی اهداء می‌شود.

ربانی به استقبال قابل توجه کارکنان از این طرح اشاره کرد و گفت: اقدامات دیگری نیز در این راستا از جمله نظارت بر ورود مواد غذایی به رستوران کارخانه و نظارت بر طبخ و توزیع غذا انجام و با توجه به اینکه آب شرب کارخانه از چاه تهیه می‌شود، آزمایشات میکروبی و شیمیایی آب شرب به صورت ماهانه و فصلی در دستور کار است.

وی بیان کرد: انجام آزمایش‌های ادواری بر روی کارکنان و آنالیز این آزمایشات و اطلاع‌رسانی به کارکنان از جمله دیگر اقدامات انجام شده در راستای حفظ سلامت کارکنان کارخانه سیمان ممتازان است که این اقدام به منظور سنجش تأثیر فضای کارخانه بر سلامت کارکنان و پیشگیری از بیماری‌های شغلی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل کارخانه سیمان ممتازان کرمان گفت: واکسیناسیون کارکنان، مشاوره‌های روانی و ... نیز در مرکز بهداشت کارخانه انجام و در صورت مواجه با موارد حاد به بیمارستان‌ها و مراکز مشاوره طرف قرارداد اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول