اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعزام مصدومان از ارومیه به تبریز همچنان ادامه داد

تکلیف سلامتی کامل مصدومان آتش‌سوزی پیرانشهر طی روزهای آینده

خبرگزاری فارس: مدیر بیمارستان سینای تبریز گفت: چهار تا هفت روز نیاز است تا تکلیف سلامتی کامل مصدومان آتش‌سوزی پیرانشهر مشخص شود.

تکلیف سلامتی کامل مصدومان آتش‌سوزی پیرانشهر طی روزهای آینده

پرویز محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به اینکه بیمارستان سینا پایلوت شمال غرب کشور در حوادث سوختگی است، اظهار کرد: برای تشخیص وضعیت سوختگی اندام‌های داخلی چهار تا هفت روز زمان نیاز داریم.

وی افزود: شش دانش آموز دچار سوختگی چهارشنبه شب به بیمارستان سینا انتقال یافتند که شش دانش‌آموز دیگر عصر روز پنج شنبه منتقل شدند.

محمدی اضافه کرد: دو دانش‌آموز دیگر نیز در حال اعزام از ارومیه به تبریز هستند.

 

 

 

وی معتقد است، نبود تجهیزات لازم برای درمان سوختگی‌ها با درصد‌های بالا در بیمارستان‌های ارومیه نگه داشتن مصدومان بیش از  5 درصد سوختگی در این شهر صلاح نیست.

محمدی درباره وضعیت 12 دانش‌آموز بستری در بیمارستان سینا گفت: از شش دانش‌آموز انتقال یافته به تبریز سه دانش‌آموز بهبود یافته و از آی سی یو به بخش انتقال یافته‌اند و سه دانش‌آموز دیگر همچنان در بخش آی سی یو تحت نظر هستند.

مدیر بیمارستان سینا تبریز با بیان اینکه دانش‌آموزان مصدوم در دبستان «شین‌آباد» پیرانشهر دچار سوختگی بالای 30 تا 50 درصد هستند، افزود: این دانش‌آموزان از ناحیه سر، صورت و راه تنفسی دچار سوختگی شدید شده‌اند.

مدرسه ابتدایی روستای شین‌آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر سحرگاه روز چهارشنبه دچار آتش‌سوزی شد که در این حادثه 29 نفر از دانش‌آموزان دچار سوختگی شدند.چند تن از حادثه دیدگان این سانحه در بیمارستان تبریز و چند تن نیز در بیمارستان شهر ارومیه بستری هستند.

انتهای پیام/60002/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول