اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

مجلس پیگیری رفع دغدغه‌های حوزه سلامت است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی از پیگیری مجدانه مجلس برای رفع دغدغه‌های موجود در حوزه سلامت خبر داد.

مجلس پیگیری رفع دغدغه‌های حوزه سلامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، علی لاریجانی در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اولویت‌ها و حساسیت‌های موجود در حوزه سلامت و دغدغه‌های وزیر بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی افزود: مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان با جدیت و به صورت مستمر با رصد وضعیت کنونی در این حوزه در پی رفع نگرانی‌ها در حوزه سلامت هستند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی در راستای اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌های غرب گفت: بهداشت و درمان یک موضوع حساس و حاکمیتی است و از اولویت‌های اصلی به شمار می‌رود و نمایندگان مجلس با اشراف به این موضوع و اهمیت آن از هرگونه پیگیری و مساعدتی دریغ نخواهند کرد تا برخی مشکلات برطرف شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با تقدیر از رشد وضعیت بهداشت و درمان در استان قم اذعان داشت: این استان در حال حاضر در مسیر توسعه و بالندگی قرار گرفته که با همکاری دولت و مردم بسیاری از دغدغه‌ها در قم برطرف شده و مابقی طرح‌ها نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/2258/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول