اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت:

آگاه‌سازی جوانان از آسیب‌های اجتماعی لازمه سلامت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: آگاه‌سازی جوانان از آسیب‌های اجتماعی لازمه ایجاد سلامت و نشاط در جامعه است.

آگاه‌سازی جوانان از آسیب‌های اجتماعی لازمه سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ذبیح‌الله کاظمی صبح امروز در اولین همایش آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای مقابله با آن که در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سردشت برگزار شد، اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر باید به طور جد مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا نیازمند تعامل تمام دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم، تصریح کرد: برای این منظور باید تمام دستگاه‌ها و نهادهای متولی در این زمینه دست به دست هم داده و در راستای مبارزه با مواد مخدر تلاش کنند.

کاظمی با اشاره به آسیب‌های مواد مخدر افزود: مواد مخدر و ابتلا به آن آسیب‌های بی‌شمار و جدی به خانواده‌ها وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان انجام می‌گیرد، خاطر نشان کرد: ستاد مبارزه با قاچاق سردشت در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و مشروبات الکلی وارد عمل شده است و در این راستا به طور جدی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

کاظمی با تاکید بر آگاه‌سازی جوانان از آسیب‌هایی که مواد مخدر بر جامعه و افراد وارد می‌کند، گفت: باید در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی جوانان و نوجوانان را از آسیب‌هایی که آن‌ها را در این زمینه تهدید می‌کند آگاه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در این ارتباط در سطح مدارس این شهرستان با اعزام کارشناسان اقدام به آگاه‌سازی جوانان می‌کنیم ولی این اقدامات کافی نبوده و باید این چنین اقداماتی را در سطح وسیع‌تری از جامعه گسترش دهیم.

کاظمی اعلام کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه به توفیق برسد و لازم است تا خانواده‌ها نیز نسبت به آگاه‌سازی فرزندان خود اهتمام جدی و کافی داشته باشند.

انتهای پیام/61001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول