اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

بیانات رهبری در اجلاس سند رسوایی آمریکا را رقم زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: بیانات مقام معظم رهبری در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد، سند رسوایی آمریکا را رقم زد.

بیانات رهبری در اجلاس سند رسوایی آمریکا را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان بشرویه اظهار کرد: مهم‌ترین مانور سیاسی ایران در سطح بین‌المللی با حضور بیش از 120 کشور عضو سازمان ملل در اجلاس عدم تعهد نمایان شد.

وی ادامه داد: با وجود بوق تبلیغاتی استکبار جهانی برای عدم برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران و تهدیدات علیه رئیس سازمان ملل این اجلاس در سطح کمی و کیفی بالا برگزار شد.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه برگزاری اجلاس عدم تعهد، ثمره 33 سال مقاومت، بصیرت و وحدت ملت ایران است، تصریح کرد: برگزاری اجلاس در کمال امنیت و ثبات سیاسی نشانه عظمت و اعتلای کشور ایران در جوامع بین‌المللی است که به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

شمس‌الدین افزود: بیانات مقام معظم رهبری درباره مسئله فلسطین و مبارزه با استکبار و صهیونیست، تحولات سوریه و انرژی هسته‌ای ایران در شانزدهمین اجلاس عدم تعهد، سند رسوایی آمریکا و صهیونیست را رقم زد و سبب ناامیدی و روسیاهی آنها شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: معظم‌له در سخنان خود عنوان کردند که اگر اتحاد کشورهای مستقل و اسلامی به صورت جدی وجود داشت شاهد مسائل سوریه و بحرین نبودیم.

*قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی استکبار جهانی شکست خورده است

امام جمعه بشرویه پیروزی دیپلماتیک ایران در برابر قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی استکبار جهانی را ارزشمند دانست و اضافه کرد: مایه عزت و افتخار ایران است که بیش از دو سوم کشورهای عضو سازمان ملل به احترام پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران قیام می‌کنند و ما باید این عظمت را قدر بدانیم.

شمس‌الدین در ادامه از مناسبت‌های هفته به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی، سالروز مبارزه با پیر استعمار انگلیس و روز تعاون اشاره کرد و ادامه داد: تعاونی‌ها، نقش اساسی در اقتصاد و تجارت کشور دارند و برای عبور از تحریم‌های دشمن و تحقق اقتصاد مقاومتی، فعال بودن بخش تعاونی‌ها و نگاه ویژه به سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی ضرورت دارد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول