اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

استکبار نفس‌های آخر خود را در خاورمیانه می‌کشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: با بیداری اسلامی شکل گرفته استکبار جهانی نفس‌های آخر خود را در خاورمیانه می‌کشد.

استکبار نفس‌های آخر خود را در خاورمیانه می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در یادواره شهدای نیروی انتظامی در بشرویه اظهار کرد: استکبار جهانی نسبت به حاکمیت شیعی ایران دیدگاه کینه‌توزانه داشته و همواره درصدد ایجاد فتنه و درگیری در کشور بوده است.

وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران با اقتدار و آمادگی در برابر توطئه‌های دشمنان وارد عمل شده و با تبعیت از خط مشی رهبری مسیر پیشرفت را طی می‌کند.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه صهیونیسم پس از شکست سخت در غزه و لبنان، برای نابودی ایران به عنوان عامل اصلی مقاومت و الگوی جهان اسلام، فتنه 88 را تدارک دید، تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری 88 به بهانه تقلب در انتخابات با همکاری جریانات انحرافی، حزب مشارکت و اصلاح‌طلبان برای ایجاد فتنه و آشوب توطئه‌چینی کردند.

شمس‌الدین افزود: ملت ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری توانست این برهه از زمان را با موفقیت پشت سر بگذارد و توطئه‌های جدید دشمن را خنثی کند.

وی هجوم جریانات سیاسی و نظامی به اشکال مختلف برای سقوط سوریه را از دیگر برنامه‌های استکبار جهانی برای تضعیف جریان بیداری اسلامی و مقاومت دانست و گفت: کشور ترکیه به عنوان پایگاه ورودی تروریست‌ها و گروه‌های مخالف دولت سوریه انتخاب شد.

امام جمعه بشرویه اضافه کرد: آمریکا و صهیونیسم برای خاورمیانه که شریان اقتصادی در جهان است درصدد فتنه برآمده و امروز استکبار نفس‌های آخر خود را می‌‌کشد.

شمس‌الدین وظیفه در برابر این فتنه‌ها را ایجاد روحیه امید، افزایش بصیرت عمومی و تقویت استقامت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد.

وی با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در کشور گفت: حضور نیروی انتظامی در جامعه کاملاً مشهود بوده و در تمام زمینه‌ها با زندگی مردم پیوند خورده است.

امام جمعه بشرویه حفاظت از مرزها و شهرها، ایجاد نظم و انضباط عمومی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، اداره اماکن، سازمان نظام وظیفه، گمرک، پلیس 10+ و راهور را از خدمات مجموعه نیروی انتظامی در کشور عنوان کرد.

شمس‌الدین جایگاه نیروی انتظامی را خطیر و حساس دانست و یادآور شد: پرسنل نیروی انتظامی باید با جهاد اکبر و مبارزه با هواهای نفسانی از لغزش در امان بمانند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول