اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

ایجاد صنایع تبدیلی برای بهبود وضعیت اقتصادی بشرویه ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: ایجاد صنایع تبدیلی برای بهبود وضعیت اقتصادی این شهرستان ضروری است.

ایجاد صنایع تبدیلی برای بهبود وضعیت اقتصادی بشرویه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شهرستان بشرویه اظهار کرد: کشاورزی و دامداری که عمده‌ترین اشتغال مردم این شهرستان است باید تقویت شود.

وی ادامه داد: توجه به نقاط قوت در بخش کشاورزی، پرهیز از مصرف‌گرایی، استفاده از ظرفیت‌های منطقه و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار برای توسعه و آبادانی باید صورت گیرد.

امام جمعه بشرویه با اشاره به تولید با کیفیت محصولات کشاورزی و دامی در این شهرستان تصریح کرد: ایجاد صنایع تبدیلی هم‌چون کارخانه‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی، تولید عرقیات و گیاهان دارویی، ساخت سردخانه و ایجاد کارخانه فرآوری شیر برای توسعه بخش کشاورزی و بهبود وضعیت اقتصادی منطقه ضروری است.  

شمس‌الدین افزود: با سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی زمینه اشتغال جوانان در شهرستان فراهم شده و از سرمایه‌های منطقه برای شکوفایی اقتصادی استفاده می‌شود.

وی بر ترویج کار جمعی، تشویق افراد برای مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی گروهی و حمایت بیشتر از بخش کشاورزی و دامداری تاکید کرد.

فرماندار بشرویه نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی با تسهیلات کم‌بهره کمک شایانی به توسعه اقتصادی کشور می‌کند، گفت: با توجه به تنوع اقلیمی و قابلیت تولید محصولات کشاورزی و دامی با کیفیت در این شهرستان باید از این فرصت و تسهیلات ارائه شده بهره کافی را ببریم.

غلامرضا پورسلطانی اضافه کرد: دولت نهم و دهم نیز در بخش کشاورزی برای کمک به کشاورزان و دامداران و ایجاد اشتغال برای افراد بیکار نگاه ویژه‌ای داشته است.

در ادامه این نشست، نمایندگان کشاورزان و دامداران و تعدادی از سرمایه‌گذاران شهرستان بشرویه به بیان مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری در این شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول