اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشان ثبات سیاسی کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران و حضور بیش از 120 کشور در آن نشان از اقتدار و ثبات سیاسی کشور است.

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشان ثبات سیاسی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین سه‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای دولت که در مسجد جامع میدان بشرویه برگزار شد، اظهار کرد: انبیای الهی در مبارزه با ظلم و طاغوت و دعوت مردم به اطاعت از دستورات دین پیشگام بوده‌اند.

وی ادامه داد: دوران 13 ساله بعثت پیامبر اکرم (ص) و دوران 10 ساله هجرت با سختی‌ها و کارشکنی‌های دشمنان اسلام همراه بود اما پیامبر در مسیر تبیین احکام الهی ثابت قدم ماند.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه امت اسلامی مبارزه با ظلم را همچنان ادامه می‌دهد، تصریح کرد: امروزه امت اسلامی با بیش از 1.5 میلیارد جمعیت در دنیا با شبهات و توطئه‌های دشمنان اسلام دست و پنجه نرم می‌کند.

*کشور ایران با تفکر پویا و تفکر ناب اسلامی پیوند خورده است

شمس‌الدین افزود: کشور ایران با تفکر پویا که مطابق با فطرت انسانی است پایه‌گذاری آن به دست ابرمردی چون امام راحل کلید خورد و امروزه موفقیت انقلاب مدیون رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تبعیت ملت ایران از اندیشه‌های ناب اسلامی است.

وی عنوان کرد: کشور ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است که با حاکمیت اسلامی و شیعی برگرفته از مکتب علوی در نفی ظلم و زورگویی در جهان یکه‌تاز است و هیچ قدرتی نتوانسته نظام اسلامی ایران را متزلزل کند.

امام جمعه بشرویه یادآور شد: تقدیم 300 هزار شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس در مبارزه با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن بیانگر این است که ملت ایران در اجرای تقویت تفکر ناب اسلامی و دفاع از آرمان‌های دینی و ملی از جان و مال خود گذشتند تا اینک ما با امنیت و آرامش زندگی کنیم.

*برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشان ثبات سیاسی کشور است

شمس‌الدین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه شده و در مقابل طوفان‌های دشمن با امدادهای غیبی و مبارزات مردم از هیچ قدرتی نمی‌هراسد.

وی اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر با وجود توطئه‌های بنی‌صدر و منافقان، خدمات ارزنده‌ای به جا گذاشتند و هفته دولت تجدید خاطره با دو اسوه خدمت و تقوا است که تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت از جامعه به کار گرفتند.

امام جمعه بشرویه برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران را نشان اقتدار و ثبات سیاسی کشور دانست و ادامه داد: حضور 120 کشور عضو و بیش از 8 هزار مهمان خارجی در این اجلاس ارمغانی برای بیداری اسلامی و مایه افتخار ملت ایران است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول