اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

ثبات سیاسی و بصیرت ملت ایران خط بطلان بر توطئه دشمنان کشیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: ثبات سیاسی، استقامت و بصیرت ملت ایران خط بطلان بر توطئه‌های دشمنان کشیده است.

ثبات سیاسی و بصیرت ملت ایران خط بطلان بر توطئه دشمنان کشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان بشرویه اظهار کرد: فرشته وحی، جبرئیل به دلیل هفت خصلت انسان آرزو داشت از جنس بشر باشد.

وی ادامه داد: حق اختیار انسان برای شرکت در نمازهای جماعت، حضور در محافل عمومی، تشییع جنازه، مصالحه کردن بین دو نفر، اکرام یتیم، عیادت از مریض و سقایت در حج خصلت‌های هفت‌گانه‌ای هستند که جبرئیل برای قرار گرفتن در جایگاه انسان آرزو داشت.  

امام جمعه بشرویه با بیان اهمیت صدقه دادن و ثواب‌های آن تصریح کرد: صدقه به پدر و مادر فقیر، صدقه برای اموات و صدقه به طالب علم در نزد خداوند ثواب بالایی دارد.

 

*دولتی‌ها مواظب طوفان‌های دشمن باشند

شمس‌الدین در خطبه دوم با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر گفت: شهدای دولت همچون شهدای کربلا در مسیر سعادت و اجرای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند.

وی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز برای رسیدن به استقلال کشور و پیروی از خط‌ مشی امام‌حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر به جبهه‌ها شتافته و خون خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

امام جمعه بشرویه تاکید کرد: دولتی‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دقت داشته باشند که این پست‌ها و صندلی‌ها با خون شهدا تضمین شده و مواظب لغزش و طوفان از جانب دشمن باشند.

 

*ثبات سیاسی کشور ایران توطئه دشمنان را در هم می‌پیچد

شمس‌الدین با بیان اینکه برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در ایران و حضور بیشتر کشورهای عضو سازمان ملل در این اجلاس نشان از ثبات سیاسی کشور ایران است، گفت: استکبار و صهیونیست برای تبلیغات علیه ایران برای عدم حضور کشورها در این اجلاس توطئه‌چینی می‌کنند که با امنیت برقرارشده در کشور، توطئه آن‌ها به شکست می‌انجامد.   

وی اضافه کرد: ثبات سیاسی و بصیرت ملت ایران خط بطلان بر توطئه دشمنان کشیده و با قدرت تمام برای دست‌یابی به انرژی هسته‌ای و پیشرفته‌ترین سلاح‌های دفاعی دنیا و سیستم‌های هوافضا و ماهواره‌ای از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

امام جمعه بشرویه عنوان کرد: ملت ایران با چشم‌های تیزبین از اقتدار و ثبات سیاسی کشور در عرصه‌های مختلف برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول