اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بشرویه خواستار شد

ایجاد کمیته نیازسنجی بشرویه برای افزایش تولید ملی

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه بشرویه گفت: ایجاد کمیته نیازسنجی بشرویه برای افزایش تولید ملی در این شهرستان ضروری است.

ایجاد کمیته نیازسنجی بشرویه برای افزایش تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین پیش از ظهر امروز در جمع مربیان مراکز فنی و حرفه‌ای بشرویه اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ضرورت دارد تا با مدیریت صحیح، عوامل تولید را برای توسعه کشور فعال کنیم.

وی ادامه داد: سرمایه، نیروی انسانی و علم عوامل تولید هستند و برای بهره‌وری لازم باید با کارآفرینی و توسعه مهارت، افراد را برای اشتغال آماده کرد. 

امام‌جمعه بشرویه با بیان اینکه مجموعه فنی و حرفه‌ای باید ارتباط خود را با اصناف و بازاریان تقویت کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر مردم شهرستان بشرویه به کار کشاورزی اشتغال دارند لذا باید فنی و حرفه‌ای با کشاورزان و فعالان در این بخش ارتباط و همکاری داشته باشد تا به تولید ملی منجر شود.    

شمس‌الدین با اشاره به اجرای طرح مهندسان فردا در مراکز فنی و حرفه‌ای گفت: این طرح که سبب هدایت دانش‌آموزان به سوی آموزش مهارت و ایجاد انگیزه کار در نوجوانان و جوانان می‌شود در توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مؤثر است.

وی طرح مهندسان فردا را گامی برای کشف استعدادهای دانش‌آموزان دانست و افزود: با توجه به کویری بودن و اقلیم گرم و خشک شهرستان بشرویه تکیه صرف بر کشاورزی و دامداری به صرفه نیست و باید افراد از همان دوران نوجوانی و جوانی با آموزش مهارت‌های متناسب با گروه سنی، برای ورود به عرصه کار و تلاش آماده شوند.

امام‌جمعه بشرویه از دستگاه‌های شهرستان خواست تا برای اشتغال پایدار و استقلال در مشاغل، تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی ارائه دهند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول