اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کاشمر:‌

شوراهای دانش‌آموزی سبب بهبود نظام تصمیم‌گیری می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کاشمر گفت: یکی از اهداف تشکیل شوراهای دانش‌آموزی بهبود نظام تصمیم‌گیری و مناسب‌سازی تصمیمات است.

شوراهای دانش‌آموزی سبب بهبود نظام تصمیم‌گیری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سید ابوالفضل حسینی صبح امروز در جمع اعضای شوراهای دانش‌آموزی و جمعی از دانش‌آموزان کاشمر در دبیرستان نمونه دولتی آیت‌ا... خامنه‌ای کاشمر اظهار کرد: حضور در شورای دانش‌آموزی،حضور در یک صحنه اجتماعی و زمینه‌ساز حضور شما در آینده است و شما دانش‌آموزان باید در تمامی صحنه‌های اجتماعی کشور به‌طور فعال شرکت کنید و سرنوشت مملکت برایتان مهم باشد.

حسینی افزود: شما با شرکت در انتخابات‌ مختلف سرنوشت و آینده کشور را رقم می‌زنید و یکی از راه‌های ترویج فرهنگ مشارکت مردمی تشکیل همین شوراهای دانش‌آموزی است.

وی حضور جدی دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی را یکی از اهداف تشکیل شوراهای دانش‌آموزی عنوان کرد و اظهار داشت:‌ تکریم شخصیت علمی دانش‌آموزان به منظور مشارکت در امور مدرسه، تمرین مشارکت‌جویی در کنار مسئولان مدرسه و نیز توجه عملی به خواسته‌های دانش‌آموزان از دیگر اهداف شوراهای دانش‌آموزی است.

حسینی ادامه داد: یکی از اهداف مهمی که تشکیل شوراهای دانش‌آموزی دنبال می‌کند، بهبود نظام تصمیم‌گیری و مناسب‌سازی تصمیم‌ها با حضور دانش‌آموزان است.

رئیس آموزش و پرورش کاشمر یادآور شد: اگر بتوانیم نظام  تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری خود را اصلاح کنیم بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

حسینی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های دست‌یابی به این هدف استفاده از نظرات مختلف برای تصمیم‌گیری است.

انتهای پیام/70001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول