اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دامغان خبر داد

برگزاری المپیاد علمی بسیج دانش‏آموزی در دامغان

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی دامغان از برگزاری المپیاد علمی در مقطع پیشگامان در کانون جوانان بسیج شهرستان خبر داد.

برگزاری المپیاد علمی بسیج دانش‏آموزی در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمد مطلبی‌نژاد عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران افزود: بیش از 10 نفر از دانش‌آموزان نخبه بسیجی پیشگام در المپیاد علمی بسیج در پنج رشته نجوم، فیزیک، شیمی، ریاضی و ادبی حضور یافتند.

وی افزود: امروز یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری از جوانان، تحصیل علم و دانش بوده و با توجه به وجود جوانان که تشکیل‏دهنده بدنه بسیج هستند، تحقق این مهم یکی از ضروریات است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان افزود: باید تمام توان و ظرفیت‌ها را برای رشد و ارتقای کیفی تحصیلات بسیجیان دانش‌آموز بگذاریم و فضاهای علمی را در بین بسیجیان به منظور رشد و توان بیشتر در عرصه علمی تقویت کنیم.

مطلبی‌نژاد خاطرنشان کرد: ورود بسیجیان به عرصه‌های فنی و تخصصی، زمینه یادگیری آنها را در رشته‌های تخصصی و ایجاد زمینه اشتغال برایشان فراهم می‌آورد.

وی گفت: حفظ انسجام و تشویق نیروهای بسیجی و ترویج این فرهنگ در میادین علمی از مهم‏ترین اهداف ماست.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان افزود: بسیج دانش‏آموزی ضمن شناسایی نخبه‌ها در سطح مدارس شهرستان، با دعوت از آنان برای جذب در بسیج و حضور در سطح المپیادهای کشوری به تقویت بنیه علمی این قشر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/2249/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول