اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت و آموزش سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس:

نخستین دوره آموزش ارتقای مهارت‌های تخصصی مدیران بسیج دانش‌آموزی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت و آموزش سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس گفت: متولیان بسیج دانش‌آموزی این استان نخستین دوره آموزش ارتقای مهارت‌های تخصصی مدیران را طی کردند.

نخستین دوره آموزش ارتقای مهارت‌های تخصصی مدیران بسیج دانش‌آموزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس، رضا فتوحی کیا با بیان اینکه متولیان بسیج دانش‌آموزی این استان نخستین دوره آموزش ارتقای مهارت‌های تخصصی مدیران را طی کردند، اظهار داشت: در این دوره یک‌ روزه که با حضور فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و هفت نفر از اعضای شورای بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، دست‌اندرکاران بسیج دانش‌آموزی از سراسر این استان با آخرین تدابیر، سیاست‌ها و اولویت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی آشنا شدند.

وی ادامه داد: این دوره در دو بخش کلاسی و تجمیعی برگزار شد که اعضای شورای حوزه در بخش کلاسی و در دو جلسه با برنامه‌های سازمان و نحوه عملکرد هر بخش آشنا شدند.

این مسئول افزود: در بخش عمومی و تجمیعی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس به تشریح سیاست‌ها، تدابیر و اولویت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی پرداخت و بر حضور و مشارکت جدی دانش‌آموزان در مراحل تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی تاکید کرد.

فتوحی همچنین از سخنرانی معاون فرهنگی شهردار شیراز در این دوره خبر داد و گفت: از جمله برنامه‌های عمومی سخنرانی با موضوع ضرورت کار جهادی و شیوه اداره گروه و تیم بود که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

مدیر تربیت و آموزش سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس همچنین ابراز داشت: در این دوره بیش از 10 نفر از فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و سئوالات و ابهامات خود را مطرح کردند.

وی اضافه کرد: علاوه بر فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی، مسئولان منابع انسانی، فرهنگی، بازرسی، علمی، پژوهشی و فناوری، تربیت و آموزش، آمادگی دفاعی و فضای مجازی سراسر این استان که بالغ بر 500 نفر بودند در این دوره حضور داشتند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول