اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد

قهرمانی تیم شهید قربان‌زاده گزیک در مسابقات فوتبال دانش‌آموزی درمیان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: تیم شهید قربان‌زاده گزیک به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال دانش‌آموزی درمیان جام ولایت دست یافت.

قهرمانی تیم شهید قربان‌زاده گزیک در مسابقات فوتبال دانش‌آموزی درمیان

حسین اژدری امروز در گفت‌و‌گو با خبر نگار فارس در درمیان اظهار کرد: این مسابقات با حضور 14 تیم در رده سنی نوجوانان در زمین فوتبال چمن مصنوعی شهید باهنر شهر اسدیه برگزار شد که پس از تیم گزیک تیم‌های شهید باهنر و وحدت اسلامی طبس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

وی با اشاره به حضور تیم منتخب شهرستان در مسابقات مقطع راهنمایی استان اضافه کرد: همچنین تعداد 11 تیم از مدارس مقطع متوسطه نیز طی هفته گذشته با هم رقابت کردند که تیم های لامع درمیان، حافظ قهستان و شهید رجایی اسدیه مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند که تیم منتخب به مسابقات استان راه می‌یابد.

مدیر آموزش و پرورش درمیان، مهم‌ترین مشکل این مدیریت در بحث ورزش و سلامت جسمی دانش‌آموزان را نبود استخر شنا برای اجرای طرح سباح در مرکز شهرستان برشمرد و افزود: امید است هر چه زودتر بهره‌برداری از استخر شنای شهر اسدیه انجام شود تا دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان بتوانند با فراغ بال در طرح صباح شرکت کنند.

اژدری از برگزاری یک دوره مسابقه چهار جانبه در رشته والیبال در مجموعه ورزشی شهید باهنر اسدیه خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات با قهرمانی تیم امام علی(ع) بورنگ خاتمه یافت و پس از این تیم نیز دو تیم منتخب گزیک و منتخب طبس مسینا در رده‌های بعدی ایستادند. 

انتهای پیام/69009/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول