اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین خبر داد

توزیع نشریه‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از توزیع نشریه‌های بسیج دانش‌آموزی در سه مقطع دبستان، راهنمایی و نیز متوسطه استان قزوین خبر داد.

توزیع نشریه‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس قزوین

محمد‌علی ملک‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: در حال حاضر سه نشریه به نام‌های امیدان در مقطع ابتدایی، پویندگان در مقطع راهنمایی و نیز پیشگامان در مقطع متوسطه در مدارس استان قزوین توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین افزود: توزیع و نصب پرچم‌، پوستر و تصاویر فرهنگی و مذهبی ویژه ایام محرم حسینی نیز در مدارس این استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های ورزشی بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تا‌کنون پیشگام بوده و توانسته فعالیت‌های گسترده‌ای را برای دانش‌آموزان قزوینی به مرحله اجرا بگذارد، تصریح کرد: توجه به ورزش و توسعه برنامه‌های این بخش برای دانش‌آموزان بسیجی با جدیت ‌ویژه‌ای ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به رقابت‌های ورزشی بسیج دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: تیم‌های متعدد ورزشی بسیجیان دانش‌آموز این استان پس از شناسایی از شهرستان‌های مختلف در مسابقات کشوری بسیج دانش‌آموزی شرکت و مایه افتخار استان قزوین شدند.

انتهای پیام/77005/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول