اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش تربت‌حیدریه:

30 هیئت مذهبی دانش‌آموزی در تربت‌حیدریه دارای کد هستند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های فرهنگی و تربیتی اداره آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: 30 هیئت مذهبی دانش‌آموزی در تربت‌حیدریه دارای کد هستند.

30 هیئت مذهبی دانش‌آموزی در تربت‌حیدریه دارای کد هستند

حسین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: با توجه به اینکه محرم فرصت بی‌نظیری برای تربیت دینی و اجتماعی دانش‌آموزان است و دین اسلام هرگز ظلم و ستم را نمی‌پذیرد، در این انقلاب نیز موضع ما در برابر دشمن مشخص است.

وی گفت: دشمنان نسل جوان ما را در همه عرصه‌ها نشانه گرفتند و می‌خواهند با ایجاد بسترهای فساد و تبلیغات ضد دینی نسل جوان ما را از آرمان‌های انقلاب دور نمایند.

حیدری با اشاره به ضرورت و هدایت جوانان در این شبیخون فرهنگی گفت: مبادا با غفلت مسئولان امور تربیتی، زمینه گرایش به فساد و رویکرد به مظاهر بی‌قیدی در جامعه مهیا شود.

حیدری هدف از برگزاری هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی را لازمه مقابله با توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان در جنگ نرم، حفظ بصیرت و هوشیاری در همه شرایط دانست و گفت: در این راستا ملت بزرگ ایران همواره ثابت کردند با بصیرت و هوشیاری و با تبعیت از فرامین ولایت فقیه در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

وی تقوای الهی را مهم‌ترین عامل اصلاح جامعه و جوانان دانست  و گفت: ائمه اطهار و معصومین تاکیدات زیادی بر تقوای الهی در ممانعت از گناه و اصلاح جامعه اسلامی داشتند.

حیدری تصریح کرد: کل مدارس شهرستان دارای هیئت مذهبی دانش‌آموزی هستند و در حال حاضر 30 هیئت مذهبی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی دارای کد هستند.

وی سهیمه آموزشگاه‌های راهنمایی را 20 دانش‌آموز و متوسطه را 40 دانش‌آموز عنوان کرد و افزود: همراهی مدیریت و عوامل مدرسه مورد تاکید است و محل تجمع دانش‌آموزان فردا صبح میدان آیت‌الله کاشانی ابتدای خیابان بهشتی است.

حیدری گفت: تمام دانش‌آموزان در روزهای تاسوعا و عاشورا در هیئت‌های محلی عزاداری می‌کنند.

انتهای پیام/70001/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول