اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع اردویی شهید رجایی نیشابور خبر داد

اردوگاه نیشابور بزرگ‌ترین اردوگاه تفریحی دانش‌آموزی در کشور

خبرگزاری فارس: مدیر مجتمع فرهنگی، اردویی کشوری شهید رجایی نیشابور گفت: این مجتمع اردویی با هزار و 151 هکتار، بزرگ‌ترین اردوگاه تفریحی دانش‌آموزی در کشور است.

اردوگاه نیشابور بزرگ‌ترین اردوگاه تفریحی دانش‌آموزی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهروز نشاط‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران و کارکنان پیشکسوت این مجتمع که در تالار اجتماعات شهید فهمیده نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: این همایش با هدف تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان پیشکسوت اردوگاه از ابتدای تاسیس در سال 1342 تاکنون برگزار شد که هم عمل به سنت حسنه قدرشناسی است و هم سبب ایجاد انگیزه بیشتر در دیگران برای ارائه خدمات به جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سنگ‌بنای این اردوگاه همچون مجتمع‌های اردویی قدیمی کشور توسط دکتر حسین بنایی گذاشته شد افزود: در آن مقطع این مجتمع زمینی بایر و لم‌یزرع بوده، اما اکنون به مجتمعی بزرگ تبدیل شده که پذیرای صدها هزار دانش‌آموز در طول سال، خانواده فرهنگیان و عموم مردم است.

نشاط‌پور ادامه داد: نخستین مدیر این مجموعه، قاسم لطف‌‌آبادی بود که از ابتدای تاسیس در سال 1342 تا سال 1358 عهده‌دار این سمت بود، سپس حجت‌الاسلام محمد‌تقی عابدی از سال 58 تا 59، حسین بلالی از سال 59 تا 61، هوشنگ معالجی از سال 61 تا 62، سیدمحمود موسویان از سال 62 تا 63، سید‌احمد میر‌احمدی از سال 63 تا 65، دوباره بلالی از سال 65 تا 68، محمد‌جواد علیزاده حلاجی از سال 68 تا 69، محمد کلیایی از سال 69 تا 72، عبدالحمید خرسندرو از سال 72 تا 74، علی‌قلی ‌یزدان‌پناه از 74 تا 78، حسین تابنده 13 ساله از 78 تا 89 و از 89 تاکنون بنده عهده‌دار خدمت به دانش‌آموزان و فرهنگیان بوده‌ام.

مدیر مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید رجایی نیشابور تاکید کرد: اردوگاه، فضایی است که می‌تواند نقصان‌های فضای آموزشی را برطرف کند.

نشاط‌پور بیان کرد: رستورانی نیز در این مکان با گنجایش دو هزار و 200 نفر به همراه کافی‌شاپ پذیرای سفارش‌دهندگان و میهمانان اردوگاه اعم از دانش‌آموزان، فرهنگیان و عموم مردم است.

وی عنوان کرد: اردو به‌عنوان یک فعالیت کامل تربیتی می‌تواند به ناهنجاری‌ها پاسخ دهد و باید همه فعالیت‌ها منجر به تربیت دانش‌آموز در قالب فردی متدین، مؤدب، کارآمد، متواضع و خلاق باشد.

انتهای پیام/70003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول