اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان:

مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: مسابقات قرآن و عترت از سوی سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در زنجان برگزار می‌شود

محسن احمدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مرحله دوم مسابقات قرآن و عترت در سال‌جاری در چهار رشته تخصصی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، درک مفاهیم و عترت برگزار می‌شود، افزود: مرحله نخست این دوره از مسابقات در مدارس استان برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله دوم این دوره از مسابقات به صورت شهرستانی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات نفرات اول و دوم هر رشته از هر مدرسه حضور دارند.

این مسئول با بیان اینکه رشته حفظ در دو سطح پویندگان و بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود، تصریح کرد: حفظ جزء یک تا هفت و یک تا چهار از برنامه‌های این دو سطح است.

احمدی‌تبار با اشاره به برگزاری مسابقات پیشگامان متوسطه در دو سطح خاطرنشان کرد: جزء یک تا هشت و یک تا 10 از بخش‌های این دوره از مسابقات برای دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه رشته قرائت برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان تا 15 جزء نخست برگزار می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات از استقبال مطلوبی برخوردار است.

* برگزاری مسابقه گفتمان رهبری در زنجان

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از برگزاری مسابقه ترویج گفتمان رهبری با عنوان نجم‌الهدی خبر داد و گفت: کتاب‌ها و نرم‌افزارهایی در موضوعات مختلف در اختیار نوجوانان و جوانان برای شرکت در این مسابقه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با جنگ نرم از محورهای این مسابقه است، تصریح کرد: مرحله نخست این مسابقه آذر ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

احمدی‌تبار با اشاره به برگزاری دوره ترویج حجاب و عفاف برای خواهران یادآور شد: این دوره به صورت غیر حضوری برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه یک‌هزار و 450 سی‌دی در بین خواهران بسیجی توزیع شده، افزود: این مسابقات برای خواهران فرهنگی برگزار شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از برگزاری دوره‌های حضوری برای فرهنگیان بسیجی خبر داد و متذکر شد: در این دوره‌ها برادران بسیجی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره برای 3 هزار و 500 نفر خاطرنشان کرد: این دوره با موضوعات هادیان بصیر، تبیین مسائل روز، ولایت فقیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول