اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خانه علوم و فنون آموزش و پرورش استان قم

انجمن دانش‌آموزی علم روز تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیر خانه علم و فنون آموزش و پرورش استان قم از تشکیل انجمن دانش‌آموزی علم روز خبر داد.

انجمن دانش‌آموزی علم روز تشکیل شد

سالم احمدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به گسترش فعالیت‌های دانش‌آموزی در خانه علوم و فنون استان قم اظهار کرد: در این راستا انجمن علوم و فنون تشکیل شده تا دانش‌آموزان به طور مستقیم به فعالیت‌های این مرکز وارد شوند.

وی ادامه داد: در این انجمن دانش‌آموزان قمی و دیگر دانش‌آموزان می‌توانند با عضو شدن فعالیت‌های علمی خود را سمت و سو داده و از حمایت‌های این مرکز بهره‌مند شوند.

مدیر خانه علم و فنون آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه این مرکز تلاش می‌کند مباحث علمی را در میان دانش‌آموزان گسترش دهد، ابراز داشت: در این مرکز دانش‌آموزان در انجمن‌های مختلف عضو شده و در رشته علمی مورد علاقه‌ خود فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان در این انجمن می‌توانند طرح‌های علمی خود را ارائه داده و در صورت امکان به همراه دوستان خود روی این طرح‌ها کار کنند.

احمدی‌پور ادامه داد: فعالیت دیگر دانش‌آموزان در این انجمن به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی علم روز به نشانی http://elmruz.ir/forums/forum.php ارتباط دارد که در این پایگاه دانش‌آموزان مطالب خود را در زمینه مسائل علمی ارائه داده و از نظرات دوستان خود استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مطالبی در ارتباط با زیست‌شناسی، قرآن، نجوم، فیزیک، ریاضی، رایانه، زمین‌شناسی و علوم روز از جمله موضوعاتی هستند که در این پایگاه برای دانش‌آموزان مطلب قرار داده شده است.

انتهای پیام/78006/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول