اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ایجاد اشتغال جهاد اکبر است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ایجاد فرصت‌های اشتغال در مقطع کنونی یک جهاد واقعی است که می‌توان از آن به عنوان جهادی اکبر در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های استکبار جهانی یاد کرد.

ایجاد اشتغال جهاد اکبر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در جریان بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ما در شرایط خاص جهانی و بین‌المللی که زیر فشار ابرقدرت‌های عاصی و طغیان‌گر هستیم باید استقلال و خوداتکایی خودمان را حفظ کنیم و بهانه به دست دشمن ندهیم تا آنها رخنه‌ای در حاکمیت و صلابت نظام اسلامی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن منتظر کوچک‌ترین لغزش از سوی ما است تا برخی از اهداف و سیاست‌گذاری خود را در تحریم‌ها بزرگنمایی کند، تصریح کرد: به برکت تلاش‌ها و مجاهدت‌ها و بالاتر از همه رهنمودها و ارشادات بصیرگونه مقام معظم رهبری کل خدمتگزاران در نهایت درجه تلاش می‌کنند تا مردم در رفاه و آسایش بوده و با کمترین دغدغه و مشکل از این پیچ تاریخی بتوانیم به راحتی عبور کنیم.

نیکزاد به تاکیدات متعدد در جلسات گوناگون به بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشاره کرد و افزود: ما بارها از مدیران بانکی خواسته‌ایم تا در نهایت درجه با سرمایه‌گذاران بخش تولید و صنعت همکاری تنگاتنگی داشته باشند تا بستر برای یک تحول جدی در این حوزه فراهم آید.

این مسئول از احداث و تکمیل مجتمع پتروشیمی اردبیل به عنوان یک آرزوی دیرین مردم در سال‌های آینده یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم این مجتمع بنا به وعده مسئولان و سرمایه‌گذار طرح به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود تا فرصت اشتغال بیش از 750 نفر در این مجموعه فراهم آید.

وی خاطر نشان کرد: این استان به چنین مجموعه‌های مادر و مولدزا در حوزه اشتغال نیاز دارد تا بتواند به بخش عظیمی از درخواست‌های مردمی پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل با بیان اینکه بهره‌برداری و راه‌اندازی پروژه‌های عظیمی چون پتروشیمی می‌تواند بستر اشتغال پایدار را فراهم آورد، اضافه کرد: امیدواریم با عنایت مسئولان کشوری و همچنین همراهی خوب بانک‌ها این پروژه به سرعت تعیین تکلیف شده و مراحل اجرای آن را شاهد باشیم.

نیکزاد در مورد فعالیت شرکت ابزار سبلان به عنوان تولیدکننده قطعات خودرو و موتورسیکلت نیز بیان کرد: این طرح که در زمینه تولید قطعات و مونتاژ برخی از ابزارها و امکانات فعالیت می‌کند بسترساز اشتغال 700 نفر است که به سرعت می‌توان این زمینه و شرایط مساعد را در اشتغال سه شیفته بهتر از گذشته فراهم کرد.

وی همچنین در بررسی مشکلات شرکت آریان فولاد صنعت تولیدکننده اسکلت‌های فلزی، نبشی و برشی و شرکت شیرین عسل اردبیل تولیدکننده صنایع غذایی بر توجه و توسعه روزافزون این واحدها تاکید کرد.

انتهای پیام/62006/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول