اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان خبر داد

پذیرش 16 هزار مددجو در حوزه‌ مددکاری کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از پذیرش 16 هزار مددجو در حوزه مددکاری کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

پذیرش 16 هزار مددجو در حوزه‌ مددکاری کمیته امداد زنجان

کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دوره آموزشی مددکاری با هدف آشنایی کارشناسان پذیرش با ماموریت این نهاد و ارتقای اطلاعات شغلی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی مذکور در راستای افزایش مهارت حرفه‌ای مددکاران کمیته امداد امام خمینی و توانمندسازی آنها برگزار شد، افزود: این دوره با محوریت مددکاری علمی برای کارشناسان پذیرش کمیته امداد شهرستان‌ها و ادارات تابعه برگزار گردید.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از موضوعات آموزشی بیان شده در این دوره آموزشی، افزود: در دوره آموزشی مذکور مددکاران پذیرش با نحوه برقراری ارتباط موثر و همچنین نحوه مددکاری اجتماعی آشنا شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد استان در حوزه پذیرش استان پرداخت و افزود: در طول این مدت تعداد 15 هزار و 939 نفر در سطح شهرستان‌ها و ادارات تابعه استان مورد پذیرش قرار گرفته و در بحث کمک به رفع نیازهای این افراد بیش از 5 میلیارد و 222 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

حسنی همچنین میانگین پذیرش حوزه مددکاری و پذیرش استان را 108 نفر به ازای 146 روز کاری با میانگین 9.8 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول