اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح احسان زائر صورت می‌گیرد

آمادگی کمیته امداد برای توزیع ولیمه حجاج در بین خانواده‌های مددجو

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از آمادگی کمیته امداد برای توزیع ولیمه حجاج در بین خانواده‌های مددجو در قالب طرح احسان زائر خبر داد.

آمادگی کمیته امداد برای توزیع ولیمه حجاج در بین خانواده‌های مددجو

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح احسان زائر در قالب توزیع نذورات و ولیمه های حجاج در بین خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ادامه داد: امسال نیز در قالب اجرای طرح احسان زائر قبل از اعزام حجاج استان زنجان به خانه خدا با هماهنگی حج و زیارت استان جلسات توجیهی با حجاج به منظور تبیین و تشریح این طرح برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نذورات و ولیمه‌های زائران بر طبق نیات آنها و با بانک اطلاعاتی تهیه‌شده در خصوص خانواده‌های نیازمند و بر اساس اولویت‌بندی صورت‌گرفته توزیع می‌شود، افزود: کمیته امداد آمادگی دارد، عمل توزیع نذورات و ولیمه‌ها را با نظارت خیران انجام دهد.

حسنلو با اشاره به اینکه سال گذشته نیز طرح احسان زائر توسط کمیته امداد اجرا شد، اضافه کرد: سال گذشته در قالب اجرای این طرح یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک و نذورات مردمی در قالب این طرح جمع‌آوری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جمع‌آوری نذورات مردمی محدود به ماه ذی‌الحجه نیست، افزود: در ماه محرم نیز جمع‌آوری نذورات مردمی در قالب اجرای طرح احسان حسینی انجام می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری جلسه با رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: این جلسه نیز به منظور اجرای طرح جامع مسجد محوری در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار شده است.

وی همچنین در زمینه توزیع نذورات قربانی مسجد حسینیه اعظم زنجان در مناطق مختلف استان افزود: در این زمینه نیز کمیته امداد آمادگی توزیع نذورات را در منطقه‌ای که مددجویان این نهاد ساکن هستند، دارد.

حسنلو همچنین از آمادگی کمیته امداد در جلب مشارکت خیرین به منظور تعمیرات و تکمیل حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول