اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش کمیته امداد امام شهرستان اصفهان:

900 مددجوی کمیته امداد آموزش کارآفرینی می‌بینند

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اصفهان گفت: تا پایان امسال 900 نفر از مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان اصفهان دوره کارآفرینی و اشتغال را فرامی‌گیرند.

900 مددجوی کمیته امداد آموزش کارآفرینی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی فاتحی یکشنبه شب در جمع اعضای کارآفرین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به تغییر ساختار آموزشی در کمیته امداد امام خمینی (ره) از سال گذشته، اظهار کرد: ساختار جدید آموزشی در خرداد ماه جاری در سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان مستقر شد.

وی افزود: فعالیت رسمی و عملی از مرداد ماه جاری آغاز و نخستین دوره ساماندهی و طراحی با نظارت پنج کارشناس ویژه برای این ساختار تعریف شد.

مسئول آموزش کمیته امداد شهرستان اصفهان تصریح کرد: کارشناس آموزش، کارشناس طرح خودکفایی، کارشناس طرح آمار و اطلاعات، کارشناس نظارت بر اجرای طرح و بازدید برای پایداری پروژه‌ها از جمله ساختارهای آموزشی جدید است.

وی با بیان اینکه شش وظیفه برای واحد خودکفایی تعریف شده است، گفت: شناسایی افراد مستعد و توانمند برای ایجاد اشتغال و آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با رشته مورد علاقه از اقدامات اولیه ساختار آموزش و کارآفرینی کمیته امداد است.

فاتحی سهمیه آموزش دوره کارآفرینی تا پایان سال جاری را 900 نفر دانست و افزود: در دوره نخست 160 نفر در این طرح آموزش دیده‌اند.

مسئول آموزش شهرستان کمیته امداد اصفهان گفت: سرانه هزینه برای هر نفر در مرحله نخست 600 هزار تومان و برای آموزش بعد از فعالیت و به روز کردن دانش بیش از 500 هزار تومان است.

وی تاکید کرد: افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند تاکنون از تسهیلات کمیته امداد استفاده نکرده و از نظر مهارت در حد صفر هستند که بعد از آموزش به صورت کاریابی وارد بازار شده و می‌توانند از وام خودکفایی کمیته امداد استفاده کنند.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول