اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زندان جیرفت:

مددجویان در برنامه‌های آموزشی زندان ارزیابی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان جیرفت گفت: در راستای اصلاح و تربیت مددجویان برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و اشتغال و حرفه‌آموزی اجرا و مددجویان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مددجویان در برنامه‌های آموزشی زندان ارزیابی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت حسین برشان در جلسه شورای طبقه‌بندی اداره زندان این شهرستان اظهار داشت: در راستای اصلاح و تربیت مددجویان برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و اشتغال و حرفه‌آموزی از اذان صبح تا ساعت 22 هر شب برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: پس از اتمام هر دوره آموزشی مددجویان مورد ارزیابی اخلاقی، آموزشی‌ و فرهنگی قرار می‌گیرند و پس از داشتن سایر شرایط قضایی در جلسه شورای طبقه‌بندی شرکت داده می‌شوند.

محمد سالاری قاضی ناظر زندان شهرستان جیرفت نیز در این جلسه ادامه داد: ارتقای سطح فرهنگی مددجویان در طول مدت محکومیت هدف مراجع قضایی است.

وی بیان کرد: هدف از مجازات فقط تنبیه نیست، هدف این است با بهره‌گیری از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در راستای اصلاح و تربیت مددجویان گام مؤثری برداشته شود.

سالاری تصریح کرد: مددجویانی که در برنامه‌های فرهنگی شرکت مستمر و قابل قبولی داشته باشند، نسبت به سایر مددجویان در اخذ امتیاز در اولویت هستند.

به گزارش فارس این جلسه با حضور تمام اعضا برگزار و درباره مرخصی و رأی بازی مددجویان تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول