اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح نظام جامع آموزشی تربیتی انجام شد

150 دیدار چهره به چهره با مددجویان شهرستان دشتی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری نیز 150 دیدار چهره به چهره با مددجویان دشتی و در قالب طرح نظام جامع آموزشی تربیتی انجام شد.

150 دیدار چهره به چهره با مددجویان شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی احمدرضا بحرینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقای سطح آگاهی مددجویان در موضوعات مختلف به ویژه مسائل دینی و اعتقادی باید با حساسیت دنبال شود.

بحرینی گفت: در همین راستا برگزاری دوره‎های آموزشی اعتقادی و دینی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته در دستور کار قرار گرفته و نتایج خوبی نیز داشته است.

این مسئول با مثبت ارزیابی کردن دوره‎های آموزشی کمیته امداد افزود: برگزاری این دوره‎ها موجب تعمیق باورهای دینی در بین این خانوارها می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی یادآور شد: در قالب طرح نظام جامع آموزشی تربیتی 150 دیدار چهره به چهره با مددجویان دشتی انجام شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد دشتی در قالب طرح نظام جامع آموزشی تربیتی دوره‌های آموزشی مختلفی را برای مددجویان این نهاد برگزار می‌کند و در طرح نظام جامع آموزشی تربیتی همه اعضای خانواده از آموزش‌های کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

بحرینی اضافه کرد: برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دشتی در قالب این طرح دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‎شود و یا کمیته امداد به صورت چهره به چهره به آموزش جامعه هدف این نهاد می‌پردازد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری نیز 150 مورد دیدار چهره به چهره با مددجویان دشتی و در قالب طرح نظام جامع آموزشی تربیتی انجام شد.

وی افزود: این دیدارها با حضور مربیان و مشاوران دینی انجام شده و در ارتباط با مسائل دینی و اعتقادی آموزش‌های لازم به مددجویان ارائه شد.

بحرینی همچنین نحوه رعایت حجاب و داشتن پوشش صحیح را نیز از دیگر آموزش‌های ارائه شده به مددجویان عنوان کرد و گفت: یکی از اهدافی که در انجام دیدارهای چهره به چهره و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی دنبال می‌شود تعمیق باورهای دینی مددجویان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی دشتی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از نظر اقتصادی با اشتغالزایی برای مددجویان نهاد حاصل می‌شود اذعان داشت: وام‌های کارانگیزی، توان‎افزایی و خودکفایی وام‌هایی هستند که در مراحل مختلف اشتغالزایی به مددجویان این نهاد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول