اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جزیره خارک:

کاهش مشکلات معیشتی مددجویان کمیته امداد با جدیت پیگیری می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی جزیره خارک گفت: کاهش مشکلات معیشتی مددجویان زیر پوشش این نهاد به عنوان یک اولویت مهم با جدیت پیگیری می‎شود.

کاهش مشکلات معیشتی مددجویان کمیته امداد با جدیت پیگیری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد کهوری‌زاده ظهر امروز در نشست مدیران کمیته امداد شهرستان‎های استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد در حال حاضر با ارائه کمک هزینه زندگی در تلاش است مشکلات پیش روی خانواده‌های نیازمند را مرتفع کند و در راستای آسایش روانی و اقتصادی اقشار نیازمند جامعه گام بردارد.

وی افزود: اجاره مسکن برای افراد نیازمند زیر پوشش این نهاد به عنوان یکی از دغدغه‌های اساسی محسوب می‌شود که در همین راستا طی نیمه نخست امسال، هفت خانواده مستأجر زیر پوشش این نهاد کمک هزینه اجاره مسکن دریافت کردند.

کهوری‌زاده از جمله اهداف ارائه این خدمت از سوی کمیته امداد را حمایت از خانواده‌های مددجو و تأمین سرپناه برای آنان عنوان کرد و ادامه داد: در عین حال این نهاد در سرفصل فوق خدمات‌رسانی می‌کند و در بخش ساخت و بهسازی مسکن نیز در تلاش است با ساخت واحدهای مسکونی مشکل مددجویان را به صورت اساسی مرتفع کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی با ارایه خدمات در 35 سرفصل قادر است بخش اعظمی از مشکلات خانواده‌های نیازمند را برطرف کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کاکی نیز در این نشست گفت: استقبال مردم از اجرای طرح اکرام ایتام در این شهر چشمگیر و ستودنی است و در چند سال اخیر خیرین به مددجویان کمیته امداد شهر کاکی کمک‎های خوبی کرده‎اند و مددجویان زیادی از این کمک‎ها بهره‎مند شده‎اند.

حسن اختری‌زاده اضافه کرد: به مناسبت عید سعید قربان یکی از خیرین تهرانی، مبلغی معادل 450 هزار تومان برای خرید و ذبح گوسفند به حساب جاری طرح اکرام واریز کرده بود که پس از خرید یک رأس گوسفند و ذبح آن توسط واحد طرح اکرام این اداره (کاکی) بین خانواده‎های ایتام نیازمند و تحت حمایت توزیع گردید.

وی بیان کرد: به همین مناسبت یکی از خیرین طرح اکرام این اداره، برای کمک هزینه ازدواج فرزند مددجوی یتیم خود مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد اهدا کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تنگستان نیز از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه همسران جوان تحت حمایت این نهاد خبر داد. 

علیرضا سمیری اذعان داشت: به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت وامامت و در راستای ماموریت‎های فرهنگی این نهاد و تحکیم نهاد خانواده، یک دوره کارگاه آموزشی وی‍ژه همسران جوان با محوریت اعتقادی و بهداشت روانی و فردی با حضور 20 زوج جوان در محل مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان تنگستان برگزار شد.

این مسئول اذعان داشت: در این کارگاه مطالبی در زمینه مقام خانواده در اسلام و بهداشت فردی زوجین توسط مربیان آموزش خانواده، آموزش و در پایان مسابقه‎ای تحت عنوان خانواده سالم برگزار و از نفرات برگزیده تجلیل شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول