اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

باید ابزار تحقق اندیشه‌های اقتصادی در اردبیل فراهم شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ عصر حاضر عصر انقلاب اندیشه‌های اقتصادی است و باید ابزار تحقق اندیشه‌های اقتصادی در استان فراهم شود.

باید ابزار تحقق اندیشه‌های اقتصادی در اردبیل فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌‍پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: همه ما باید خود را سربازان جبهه سازندگی و اقتصاد کشور قلمداد کنیم و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده است اسباب و ابزار تحقق اندیشه اقتصادی در این استان را فراهم کنیم.

وی فقدان مدل اقتصادی مشخص در کشور را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این مورد اقتصاد ایران را با چالش‌های اساسی مواجه کرده است و در کنار آن تصمیمات احساسی و غیر‌علمی که بدون در نظر گرفتن واقعیت‌ها و شرایط موجود اتخاذ شده کشور را ناکار‌آمد و تولید‌کننده را گرفتار کرده است.

منتخب مردم اردبیل یکی دیگر از مشکلات عمده و عامل توسعه نیافتگی را نبود مدل مدیریت سیستمی دانست و گفت:‌ متاسفانه بسیاری از مدیران ارشد از اسناد بالادستی خبر ندارند و نبود اندیشه سیستمی و ضعف مدیریت سبب شده است تا تصمیمات غیر‌اصولی و غیر‌علمی گرفته شود.

 

* مجمع نمایندگان استان اقتصاد نابسامان اردبیل را تحمل نخواهد کرد

حقیقت‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هیچ کس پاسخگوی وضعیت نامناسب استان نیست، یادآور شد:‌ در مجمع نمایندگان هرگز این وضعیت اقتصادی را تحمل نخواهیم کرد و برای رساندن استان به جایگاه واقعی و شایسته خود از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و عواملی که توسعه استان را متوقف کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

وی عدم رعایت شایسته سالاری در انتخاب مدیران را یادآور شد و بیان داشت:‌ این عدم دقت سبب شده تا فرصت‌ها از دست بروند و در نتیجه آن رشد اقتصاد در استان منفی و اردبیل شاهد 65 هزار بیکار باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان با تاکید بر اینکه در بین منتخبین مردم در استان اتحاد کامل حاصل شده است، اذعان داشت:‌ در مجمع نمایندگان استان اردبیل برای حل گرفتاری‌ها و مشکلات استان تلاش صادقانه،‌ دلسوزانه و جسورانه خواهیم داشت و هرگز اجازه نمی‌دهیم کسی در توسعه استان خللی ایجاد کند.

انتهای پیام/ 62003/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول