اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع):

فرهنگ و اقتصاد اهداف امروز دشمن هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران در یادواره شهدای شهر فارسجین، فرهنگ و اقتصاد را اهداف امروز دشمنان خواند.

فرهنگ و اقتصاد اهداف امروز دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران در یادواره شهدای شهر فارسجین با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: این انقلاب نسبت به انقلاب‌های دیگر ویژگی‌های خاصی دارد، از جمله ویژگی‌های برجسته و خاص این انقلاب این است که با خون اکثریت مردم این کشور به ثمر رسیده است و یکی دیگر از از ویژگی‌های خاص دیگر این انقلاب  آن است که رهبری در این نظام متمایز از تمام انقلاب‌هاست.

نصیری در ادامه گفت: امروز اگر در دنیا نظرسنجی در خصوص محبوب‌ترین رهبران صورت گیرد، مطمئنا امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) محبوب‌ترین رهبران جهان خواهند بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) در ادامه گفت: از ویژگی‌های خاص دیگر این انقلاب این است که دشمنان اسلام از زمان پیروزی این انقلاب تمام ظرفیت و انرژی خود را بکار بسته‌اند تا این انقلاب و نظام را از بین ببرد در حالی که این مسئله در انقلاب‌های جهانی دیگر وجود نداشته است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب برای عملی کردن این نقشه پلید خود فتنه‌های گوناگونی را از فتنه جنگ تحمیلی گرفته تا فتنه سال 88 و ترور شخصیت‌های مهم انقلاب اسلامی عملی کرده‌اند.

نصیری با اشاره به حوادث جنگ تحمیلی تصریح کرد: اشتباهی که دشمنان اسلام در جنگ تحمیلی 8 ساله کردند این بود که نقش مردم را در این انقلاب در نظر نگرفته بودند وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود فرمودند: انقلاب ما شباهت زیادی با قیام حسینی داشت چرا که در جنگ تحمیلی نیز شهدای ما مانند شهدای کربلا با اعتقاد کامل وارد صحنه شدند و جان خود را تقدیم اسلام کردند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) در پایان به تلاش‌های اخیر دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن در آخرین نقشه‌های پلید خود علیه انقلاب اسلامی از دو راه وارد عمل شده است، ابتدا جنگ فرهنگی و سپس جنگ اقتصادی  و در مقابل وظیفه همه ما و مخصوصا مسئولین این است که با تمام وجود برای خنثی کردن این نقشه‌ها وارد عمل شویم که انشاءالله با یاری خداوند از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/2267/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول